צמצום הטבות בכרטיס האשראי פליי קארד (Fly Card) של אל על: לקוחות דיינרס קיבלו הודעה לפיה "יבוטלו ההטבות באלקטרה, באייס, בהולנדיה ובחברת missbeez למחזיקי כרטיסי האשראי פליי קארד ופליי קארד פרימיום ובכלל זה תסתיים הצבירה המואצת של נקודות הנוסע המתמיד. ניתן ליהנות מצבירה מואצת בבתי העסק האמורים עד 14 באוגוסט 2021".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ביטול ההטבות הוא לכל לקוחות הכרטיס, אך רובם קיבלו הודעה על כך כבר במאי. המכתב הנוכחי נשלח לכמה מאות לקוחות, שהכרטיס שלהם הונפק דרך הבנקים ועל כן, הם זכאים לשמונה חודשים נוספים של הטבה.
1 צפייה בגלריה
כרטיס פליי קארד
כרטיס פליי קארד
כרטיס פליי קארד
(צילום מסך מתוך אתר אל על)
לקוחות פליי קארד משלמים תשלום חודשי קבוע על הכרטיס של 40-18 שקל וצוברים נקודה על כל קנייה ב-250 שקל. או על כל 190 שקל בכרטיס פרימיום. לכרטיס יש עדיין שיתופי פעולה לצבירה מואצת כמו יחס צבירה כפול בשופרסל ו-Be בתדלוק בסונול ובדור אלון, בנוסף לצבירת נקודות מכל קניה באמצעות רכישות בכרטיס האשראי.
פליי קארד מאפשר להמיר צבירה כזאת של נקודות לכרטיסי טיסה באל על. רגע לפני משבר הקורונה כרטיס אשראי כאלה היו להיט ואילו כיום האטרקטיביות שלהם בנסיקה. יש קושי לממש את הנקודות הנצברות בכרטיסי טיסה בשל החשש מהמגפה, מבידוד ובשל מיעוט הטיסות. בנוסף, גורלה של אל על לא ידוע, עקב המשבר החמור בענף התעופה. כרגע, עד שהטיסות לחו"ל יתאוששו, פליי קארד מאפשרת להמיר את הנקודות בהנחות לחוויות בארץ.
מפליי קארד נמסר בתגובה: "מעת לעת פליי קארד מעדכן את ההטבות ושיתופי הפעולה בהתאם לביקושים של הלקוחות".