שלושה סניפי ארומה תל אביב נסגרו במהלך משבר הקורונה והזכיינים עזבו את הרשת. מדובר בסניף ב"מרכז מיקדו" בתל ברוך צפון, בבית וואלה ברחוב פנקס ובמתחם שרונה ברחוב קפלן. לפני משבר הקורונה נסגר סניף ארומה ברחוב לוינסקי בדרום העיר.
עד כה הפעילה ארומה תל אביב 41 סניפים. עינת גולן, מבעלי הרשת, אמר כי "הסניף בבית וואלה נסגר אמנם בעיתוי הקורונה, אך שכן במבנה שמפונה בכל מקרה לצורך פרויקט בנייה עתידי. סניף מיקדו בתל ברוך היה סניף חלש שתוכנן להיסגר. בלוינסקי הסניף נסגר עוד טרום הקרונה".
1 צפייה בגלריה
סניף ארומה ברחוב מנחם בגין בתל אביב נסגר לקהל
סניף ארומה ברחוב מנחם בגין בתל אביב נסגר לקהל
סניף ארומה בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
לדברי גולן, הרשת פתחה במקביל לסגירות סניפים חדשים במידטאון ובעתידים, שנחתמו עוד טרם משבר הקורונה. כמו כן, הרשת אמורה לפתוח סניפים בבית החולים אסותא ברמת החייל וב"אקדמית" ביפו.
ענף המסעדות ובתי הקפה נפגע קשות מהקרונה ועדיין לא ידוע מתי יחזור לפעילות מלאה, למצב שבו ניתן יהיה לשבת בבתי הקפה ולא רק להסתפק בשירותי טייק אוויי. גם לכשיינתן ההיתר, ייתכן והנחיות הבריאותיות כמו שמירת מרחק בין השולחנות והחשש של האנשים מהתקהלות עלולים לפגוע בענף גם בהמשך - בירידה בפדיון וברווחיות.
ארומה תל אביב עברה בשנת 2019 שנה לא פשוטה עם פרשת הרעלת הטונה בסניף בדרך בגין. משבר הקורונה פגע גם בזאפה, רשת המועדונים להופעות שגולן הוא בעליה, שגם היא עדיין סגורה ומצויה בקטגוריה של הענפים שיפתחו אחרונים.