שנה וחצי אחרי שפתחה בקול תרועה את חנויות דיסני הום בישראל, רשת קונספט של ריהוט ומוצרים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית, נראה שהרשת הגיעה לסוף דרכה, לפחות בכל מה שנוגע לחנויות הפיזיות, וכעת היא תתמקד בחנויות פופ-אפ ובמכירה אונליין.
קבוצת אקסטרה ריטייל, הבעלים של הרשת, היא זרוע הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות מוטי בן משה. היא מחזיקה בקניון TLV ובמותגים ורדינון, נעמן, הום סטייל, אפרודיטה ובוניטה דה מאס.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
דיסני הום
דיסני הום
דיסני הום
(צילום: אביב חופי)
החנות הראשונה נפתחה בקניון TLV בדצמבר 2021. מדובר בהמצאה ישראלית ולא בחנות של דיסני העולמית, אם כי החנות והמוצרים עוצבו באישור ובשיתוף דיסני. הרשת הציעה מהדורות מיוחדות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו ע"י סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל - Tutto Arte בהשראת הדמויות האיקוניות - מיקי מאוס ומיני מאוס. בנוסף לחנות בקניון TLV בתל אביב, נפתחו חנויות המותג בגרנד קניון בחיפה, קניון עזריאלי בגבעתיים ובסינמה סיטי בראשון לציון. אולם, ככל הנראה התברר שהמוצרים היו יקרים מדי וליין המוצרים לא צלח בקרב הישראלים.
רונן, לקוח שביקר אתמול בסניף בתל אביב, אמר ל"ממון" ול-ynet: "יש שם מכירת חיסול והכל במחירי ריצפה. המוצר הכי יקר עלה 50 שקל. כשפניתי למוכרת בפליאה בשאלה לגבי המחירים הזולים כל כך, היא השיבה לי שהמחירים היו יקרים מדי לכיס של הצרכן הישראלי וסוגרים את החנויות".
מקבוצת אקסטרה ריטייל נמסר כי מדובר על שינוי מתכונת ההפעלה של הרשת, וזאת לאור מחקרי שוק והעדפות הקהל של המותג. "בחודשים הקרובים תתמקד הפעילות בעיקר בחנויות פופ-אפ, ברשתות החברתיות ובאתר ייעודי למכירות אונליין".