קבוצת קסטרו-הודיס החליטה להישאר שותפה ובעלת שליטה (54%) בזיכיון שיכניס את מותג הקוסמטיקה הצרפתי איב רושה לארה"ב, ותשקיע בו חצי מיליון דולר. זאת לאחר שלפני שלושה חודשים הודיעה כי היא שוקלת לצאת מהמיזם ולמכור אותו לרון רוטר ולקבוצת משקיעים תמורת 5 מיליון דולר.
כעת, במקום למכור, מודיעה קסטרו כי החליטה להישאר שותפה במיזם ולהמשיך להחזיק בשליטה, תוך צירוף משקיעים נוספים - קבוצת טננגרופ, קבוצה ישראלית בעלת ידע וניסיון בתחום המסחר האינטרנטי. יש לציין כי אתר האונליין של איב רושה בארה"ב כבר הוקם והחל לפעול.
1 צפייה בגלריה
קסטרו
קסטרו
קסטרו
(צילום: אסיה רביבו)
קסטרו היא בעלת הזיכיון של איב רושה בישראל ומפעילה חנויות של המותג בארץ. בנוסף, הקבוצה צירפה משקיעים פרטיים, בהם מייסד קרן פיטנגו, אהרון מנקובסקי.
סך ההשקעה במיזם יעמוד על כ-4.5 מיליון דולר, מתוכם כ-550 אלף דולר יושקעו על ידי קסטרו, 3 מיליון דולר על ידי טננגרופ, ו-480 אלף דולר על ידי המשקיעים הפרטיים. לאחר ההשקעה, קבוצת קסטרו-הודיס תחזיק בכ-54% מהמיזם, המשקיעים החיצוניים יחזיקו בכ-29%, ורון רוטר, שישקיע כחצי מיליון דולר, יחזיק ב-9.9% מהמניות.
רון רוטר, מנכ"ל Radixis, החברה המחזיקה בזיכיון לארה"ב, מסר: "ההשקעה מהווה הבעת אמון בחזון של Radixis להרחבת פעילות המותג איב רושה בארה"ב. השותפות עם קבוצת טננגרופ מביאה איתה ניסיון רב ואנו מאמינים שהיא תאפשר לנו להאיץ את התפתחות החברה בשנים הקרובות".
צור ארז, בעלים, מייסד ומנכ"ל קבוצת טננגרופ, הוסיף: "לקבוצת טננגרופ ידע ושנים רבות של ניסיון בתחום המסחר האינטרנטי בארה"ב. התרשמנו מאיכות המותג איב רושה ומפעילות המיזם, ואנו מאמינים שהכלים והידע שצברנו יסייעו להגביר את פוטנציאל הצמיחה וההצלחה של Radixis בשוק האמריקני – הן במכירה ישירה לצרכן והן בהפצה בערוצים נוספים".