דרמה בדיון בבית משפט המחוזי בחיפה באשר למכירת חברת שר פיטנס: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר היום (ראשון) את מכירת שר פיטנס לחברת גוד פארם תמורת 2.48 מיליון שקל, לאחר שרשת הולמס פלייס משכה את הצעתה. כמו כן, גוד פארם תעסיק את שיר סנדה לשלוש שנים בשכר של 25 אלף שקל בחודש כמנהלת המותג שר פיטנס, ואף הוצע לה 15% מהחברה החדשה שתוקם, אשר במסגרתה תפעל שר פיטנס.
השופטת, בטינה טאובר, ציינה כי "בהיעדר חלופה אחרת, סבורני כי אין מנוס מלאשר את הצעת הרכישה של גוד פארם בהיותה הצעה טובה יותר מכל הצעה וחלופה אלטרנטיבית ואשר מעמידה לרשות נושי החברה סך של 2.4 מיליון שקל... כמו כן, הנני משחררת את חברת הולמס פלייס מהסכם המכר שאושר".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
שר פיטנס
שר פיטנס
שר פיטנס
(צילום: אלעד גרשגורן)
בשבוע שעבר אישר בית המשפט בכפוף לאישור רשות התחרות את מכירת פעילות חברת שר פיטנס לרשת הולמס פלייס תמורת סך כולל של 2.2 מיליון שקל והעסקת שיר סנדה, מייסדת הרשת, על ידי הולמס פלייס תמורת 25 אלף שקל ברוטו בחודש כמנהלת בקבוצת הולמס פלייס. אלא שהיום, כאמור, התמונה השתנתה והרשת משכה את הצעתה לאחר שהוגשה הצעה חדשה על ידי חברת גוד פארם. גם חברת ספייס שהגישה הצעה זנחה את עניינה בהליך.
רשת הולמס פלייס דיווחה לבורסה כי החברה "הודיעה מיוזמתה לבית המשפט על משיכת הצעתה לרכישת נכסי ופעילות שר פיטנס וזאת בעקבות התנהלותה של שר פיטנס אשר אינה הולמת את אופייה של החברה".
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, מסרה כי "לאחר הדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט, בו הבנו כי שיר סנדה התנהלה מולנו בצורה לא מקצועית הנהוגה בעולם העסקי וחזרה בה מההסכם שנחתם מולנו אשר קיבל את אישור בית המשפט, החלטנו לבטל לאלתר את הצעתנו לרכישת הפעילות של הרשת שלה".
בשבוע שעבר אישר כאמור בית משפט את מכירת שר פיטנס לרשת הולמס פלייס. לאחר אישור המכירה נושה של חברת שר פיטנס ביקשה לקיים דיון דחוף שמתקיים עתה בעניין חלוקת תמורות מכר פעילות החברה להולמס פלייס, בשים לב "לפגיעה הקשה והבלתי הפיכה בנושי החברה הרגילים בכלל ואלו שאינם בעלי ערבות אישית בפרט", נטען בבקשה שהגישה הנושה הרגילה חברת אזימוט לבנייה באמצעות עו"ד רנן גרשט.
חברת שר פיטנס נקלעה לחובות של 24 מיליון שקל ובית משפט מינה לה לאחרונה את הנאמנים עו"ד חנית נוב ורו"ח עישאן יאסר. עובדות ברשת מיוצגות על ידי עו"ד אופיר רונן. את הממונה מייצגת עו"ד הילה קרליץ.
עו"ד לירום סנדה, בא כוח החברה ובעלת המניות: "אנו מברכים את המציעה (גוד פארם) אשר זכתה והצעתה אף הגדילה משמעותית את התמורה לנושים. מדובר במציעה מהגדולות, המכובדות והאיתנות במשק אשר רוצה לפרוץ לתחום חדש ולהמשיך בקו ישיר את האג'נדה של מרשתי. מדובר בהצעה שמיטיבה עם כלל הצדדים להליך, וזכתה לתמיכה של בעלי התפקידים. ההצעה מובילה את התיק עוד צעד לעבר קו הסיום ואף מעמידה סכום כספי נוסף ומשמעותי עבור הסדר הנושים האישי של בעלת המניות הגברת שר סנדה ובעלה".
פורסם לראשונה: 14:24, 02.04.23