מכירת פעילות חברת שר פיטנס: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר הערב (יום ג') את מכירת פעילות חברת שר פיטנס, שנקלעה לחובות של 24 מיליון שקל כפי שנחשף ב-ynet בתחילת החודש, לרשת הולמס פלייס. בכך השופטת בטינה טאובר אישרה למעשה את המלצת הנאמנים לקבל את הצעת רשת הולמס פלייס, שבמסגרתה המייסדת שיר סנדה תועסק על ידי הולמס פלייס כמנהלת מקצועית. העסקה עדיין כפופה לאישור רשות התחרות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
הולמס פלייס הגישה הצעה, באמצעות עו"ד אהוד גינדס, לרכישת פעילות חברת שר פיטנס והמותג "שר פיטנס" תוך שילוב שיר סנדה בניהול המקצועי והשיווקי. ההצעה עומדת על סך של מיליון ומאתיים אלף שקל במזומן בתשלום אחד ובתוספת מע"מ, ובסוף שנת הפעילות הראשונה תשלם המציעה מיליון שקל נוספים. כמו כן על פי ההצעה, שיר סנדה תקבל על פי תוכנית אופציות לעובדים עד 9.9 אחוז ממניות שר פיטנס. רשת הולמס פלייס צפויה לשקם את הפעילות, לקלוט עובדות ולתת פתרונות לכ-4,000 מנויות שר פיטנס. כמו כן, התחייבה רשת הולמס פלייס לתת הטבה של חודש חינם למנויות.
גם רשת מועדוני הכושר ספייס הגישה הצעה משלה לרכישת פעילות ו/או חלק מפעילות וסניפי חברת שר פיטנס, באמצעות עו"ד דוד ביטון. אולם, נאמני חברת שר פיטנס הגישו לבית המשפט בקשה לאשר את מכירת שר פיטנס לרשת הולמס פלייס. על פי בקשת נאמני שר פיטנס, רשת הולמס פלייס התחייבה להעסיק את שיר סנדה תמורת 25 אלף שקל ברוטו בחודש.
1 צפייה בגלריה
שר פיטנס
שר פיטנס
שר פיטנס
(צילום: אלעד גרשגורן)
השופטת בטינה טאובר נעתרה בשבוע שעבר לבקשת נאמני חברת שר פיטנס ואישרה להם לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת החברה, פעילותה, נכסיה לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר SHER FITNESS. בכך לא קיבלה השופטת את התנגדות שיר סנדה, בעלת השליטה בחברה, המיוצגת על ידי עו"ד לירום סנדה.
עו"ד לירום סנדהעו"ד לירום סנדהרועי פלדה
השופטת ציינה כי במסגרת המשא ומתן שיקיימו הנאמנים עם רוכשים פוטנציאליים יובהר על ידי הנאמנים הזמניים כי העברת סימן המסחר כפופה לאישור רשם סימני המסחר. השופטת קבעה כי "על מנת שיעלה בידי הנאמנים הזמניים להעשיר ולו במעט את קופת החברה ולאפשר תשלום שיעור דיבידנדים לנושים בתיק זה אכן יש חשיבות מכרעת להעמדת החברה ו/או פעילות החברה ו/או סניפי הרשת ו/או המותג 'שר פיטנס' למכירה כבר בשלב זה".
בית המשפט מינה לחברת שר פיטנס את הנאמנים עו"ד חנית נוב ממשרד נוב, קסנר, שניר ושות' ורו"ח עישאן יאסר ממשרד תחסין עוואד ואח'. זאת, לאחר שהחברה צברה חובות של כ-24 מיליון שקל, כאמור. הנאמנים מיוצגים על ידי עוה"ד תחסין עוואד ושני גרינברג. עובדות ברשת מיוצגות על ידי עו"ד אופיר רונן. את הממונה מייצגת עו"ד הילה קרליץ.
עו"ד לירום סנדה, בא כוח חברת שר פיטנס ובעלת המניות, מסר בתגובה: "במסגרת הצעת ההסדר תישמר מלוא הפעילות של המותג 'שר פיטנס' וכן יישמר השם כאשר כלל הסניפים יופעלו לאלתר. בנוסף, מרשתי הגב׳ שר סנדה, בתפקידה כמנהלת המקצועית, תוכל להמשיך ולפתח את כלל הרשת והסניפים למען אלפי המנויות ולשמור על המוניטין ארוך השנים שלה. תנאי עיקרי עליו התעקשה בעלת המניות והתקבל הוא כי כלל המנויות יקבלו חודש אימונים חינם ברשת וכן כי כלל עובדות הרשת יוכלו להיקלט חזרה".
עו"ד אופיר רונן, בא כוח 65 עובדות החברה: "מברך את בית המשפט והנאמנים על האישור המהיר של מכירת פעילות ונכסי החברה לרשת הולמס פלייס, דבר שיאפשר את המשך תעסוקתן של כל עובדות החברה, שירצו להמשיך לעבוד בסניפי הרשת, תוך השוואת שכרן לתנאי השכר של עובדי הולמס פלייס". עו"ד רונן הוסיף כי הוא פועל שעובדות הרשת יקבלו את מלוא כספי גמר החשבון המגיעים להן מהחברה באמצעות המוסד לביטוח הלאומי".
פורסם לראשונה: 14:23, 28.03.23