תקלה בשירותי סלקום TV הפריעה ללקוחות לצפות בטלוויזיה במשך כשש שעות: החברה הודיעה הלילה (א') כי "התקלה בשירות סלקום tv תוקנה והשירות החל לחזור ללקוחות. בזמן הקרוב יחזור השירות לכל הלקוחות".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
התקלה בסלקום TV
התקלה בסלקום TV
התקלה בסלקום TV
התקלה החלה בהפסקת חשמל שגרמה לחום במרכז השרתים הכי גדול של החברה בנתניה. "יש לחברה גיבויים והגיבוי עלה, אבל לאחר מכן החלה הפסקה נוספת שגרמה לשיבוש וכרגע בחברה עסוקים בלפתור את תופעות הלוואי של החום הרב שהיה בחדר", אמר ל-ynet גורם בכיר בחברה.
"השרתים התחממו והשפיעו על הטלוויזיה. המערכת עובדת בצורה חלקית מאוד כרגע. מי שנמצא בתוך ערוץ טלוויזיה, יכול להמשיך לצפות בו. מי שרוצה לצפות בקאץ' אפ יכול; אבל מי שרוצה לזפזפ בין הערוצים - לא יכול. אפשר לצפות כך בדיליי של דקה. זאת תקלה מאוד לא פשוטה מבחינתנו. אנחנו עובדים עם אנשים בארץ ובחו"ל לפתור אותה ומקווים שזה יסתיים בהקדם".
במקביל לתקלה, לקוחות רבים דיווחו כי הם מתקשים לקבל מענה בשירות הטלפוני. לקוחה שהתקשרה לחברה סיפרה על המתנה של לא פחות משעה, שבסופה ניתקה את השיחה. "השארתי את הטלפון בהמתנה ובישלתי ופתאום אני רואה שעברה שעה. איש לא עונה. בינתיים, התקלה נמשכת כבר קרוב לשלוש שעות. אנחנו רוצים לצפות באולימפיאדה ואין אות שידור. בעמוד הפייסבוק של החברה לא מעדכנים צפי לתיקון או פיצוי".
חלק מהלקוחות שזועמו על התקלה בעמוד הפייסבוק של החברה טענו שם שגם בשירותי הטלפוניה של החברה הם חווים תקלה. אחרים טענו כי בתקופה האחרונה הם חווים תקלות חוזרות בטלוויזיה: "פעם שנייה ושלישית השבוע".
2 צפייה בגלריה
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה בסלקום TV
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה בסלקום TV
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה בסלקום TV
(צילום מסך)
בתחילת השנה חוו לקוחות פרטנר TV תקלה גדולה בשירותי הטלוויזיה. החברה פיצתה את הלקוחות בשלושה סרטים חינם, פתיחת ערוץ האח הגדול וערוץ הסדרות הטורקיות. מדובר בפיצוי שמהווה קידום מכירות לערוצים בתשלום.
פורסם לראשונה: 18:26, 01.08.21