לקוחות פרטנר tv מדווחים הבוקר (ב') ומשעות הלילה על תקלות בשירות הטלוויזיה של החברה ועל מענה לקוי או המתנה ממושכת בשירות הטכני הטלפוני. הלקוחות שוב צופים לטענתם בשקופית שחורה עם דיווח על תקלת PBA102, במקום בשידורי הטלוויזיה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לפי נתוני החברה אין תקלה בשירותי הטלוויזיה שלה, כך שייתכן שמדובר בתקלות חשמל שנובעות ממזג האוויר ולא בשובה של תקלת הענק שהחברה חוותה לפני כשבוע, אם כי נראה שהמתחרות שלה לא חוות כרגע תקלות בהיקף דומה.
3 צפייה בגלריה
מסך התקלה בפרטנר
מסך התקלה בפרטנר
מסך התקלה בפרטנר
תקלת הענק של החברה שנמשכה מספר ימים והגיעה לשיא לפני כשבוע, החלה ככל הנראה ב-7 בינואר, יום חמישי ונמשכה עד 12 בינואר כשרבים מהלקוחות דיווחו כי התקלות בטלוויזיה ובאינטרנט נמשכו אצלם גם מעבר למועד התיקון.
3 צפייה בגלריה
תלונות בעמוד הפייסבוק של החברה, הבוקר
תלונות בעמוד הפייסבוק של החברה, הבוקר
תלונות בעמוד הפייסבוק של החברה, הבוקר
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של פרטנר)
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של פרטנר)
החברה הציעה פיצוי ללקוחותיה: שלושה סרטים ללא עלות ב-vod, ערוץ סדרות טורקיות וערוץ ברוסית. רבים הביעו תרעומת על הפיצוי שלא התאים להרגלי הצפייה של חלק מהלקוחות.
מאז היו אי אלו לקוחות שהתלוננו על שובה של התקלה, אך הבוקר נראה שמדובר במספר גדול מהרגיל, כל זאת לנוכח העובדה שמדובר בשעות הבוקר המוקדמות, בהן רוב הלקוחות לא צופים בטלוויזיה.