סנדי בר, הפרזנטורית החדשה של רשת מלונות דן, הצטלמה לקמפיין שמציג סגנונות לבוש של חופשה התואמת את רוח התקופה בכל עשור – החל משנות ה-60 ועד היום. ביקר בסט בדן אכדיה הרצליה: שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
סנדי בר ושלומי טחן
סנדי בר ושלומי טחן
סנדי בר ושלומי טחן
(צילום: זוהר שטרית)
יעל בר-זוהר הצטלמה לקמפיין של סוכנות הביטוח שמיים, שנועד להעלות את המודעות לצורך של הצרכן במענה אנושי אישי במקום באמצעות בוטים.
2 צפייה בגלריה
על בר זוהר מצטלמת לקמפיין חברת הביטוח "שמיים"
על בר זוהר מצטלמת לקמפיין חברת הביטוח "שמיים"
על בר זוהר מצטלמת לקמפיין חברת הביטוח "שמיים"
(צילום: אור גפן)

לצלילי באך: הטיקטוקרים מפרסמים חטיף חדש

לרגל השקת סדרת חטיפים מלוחים של המותג POOF, יעלה השבוע קמפיין בכיכובם של הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. הקמפיין יכלול קליפ המשלב בין יצירתו המפורסמת של באך עם צליל ה"ביסים" של החטיף.

ברוזה וסרדוגו למען איכות הסביבה

היוגיסט והפעיל למען איכות הסביבה סדגורו (66), שמסתובב בעולם על אופנוע, הגיע לישראל וקיים הרצאה בהיכל התרבות בת"א. הוא נפגש בין היתר עם היזמית החברתית מורן ברוזה, שאיתה יקליט שיר ילדים משותף בנושא מודעות סביבתית, אשר נכתב על-ידי אביה דייויד.

הופעה לא שגרתית: ירמי קפלן באתר התחדשות עירונית

עם ההתחדשות העירונית שעוברת ת"א קם לו טרנד חדש – מופעי תרבות באתרי הריסות. שלשום ערכה חברת מטרופוליס אירוע מעט שונה: דקות לקראת הריסה הבניינים בפינת הרחובות ויצמן-חכמי קירואן הופיע ירמי קפלן, שהרעיד את הסביבה עוד לפני ה"פיצוץ".

ועידת ישראל-יוון

31.5-1.6, "כלכליסט" ומלונות בראון באתונה יארחו את ועידת ישראל-יוון לנדל"ן, תיירות, אנרגיה וחדשנות. ישאו דברים: שר התיירות היווני ואסילי קיקיליאס ועמיתו הישראלי יואל רזבוזוב, שרת החדשנות אורית פרקש-הכהן, מני ויצמן, יקיר גבאי, רמי לוי, מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס, ומייסד ובעלים משותף של מלונות בראון, ליאון אביגד.

השקת לשכת המסחר ישראל-אוזבקיסטן

לשכת המסחר ישראל-אוזבקיסטן הושקה בטקס שנערך בשבוע שעבר במעמד שגרירת אוזבקיסטן בישראל, פיירוזה מחמדובה. נצפו: הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ומעצב האופנה גדעון אוברזון.

בקטנה

מכון המחקר והחדשנות של מכבי KSM ובתי החולים הממשלתיים של בחריין חתמו על הסכם לקידום מחקר אזורי משותף. הטקס נערך במעמד מנהלת KSM ד"ר טל פטלון, מנכ"ל בת החולים הממשלתי של בחריין ושגריר בחריין בישראל, חאלד יוסף אל-ג'לאהמה.
המפגש השנתי של אגודת ידידי הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, בראשות השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין-שמגר, התקיים במוצאי שבת בנוכחות משפטנים, צמרת עולם העסקים והיועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה.
מנהלת השיווק של "זגה", אביטל מאיירס, הכריזה באירוע לאדריכלים בקריית-אתא על הפרזנטורית החדשה של הרשת - נינט טייב.
30 שניות זוז, גרסת ההייטק. במסגרת מיתוג מחדש חליטה הנהלת "צ'אקרטק" להחליף את שם החברה למונח הזכור מתקופת התיזוזים בטירונות "זוז". המטרה מאחורי הרעיון היא להאיץ את המעבר לרכבים חשמליים באמצעות תשתית טעינה אולטרה-מהירה.
קולט אביטל, יו"ר מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל, ומנכ"לית איל"ר (ארגון יהודי להשבת רכוש) קיבלה את פרס Order of mreit של נשיא גרמניה על פועלה לחיזוק הקשרים בין המדינות.
בית האופנה משכית, בעיצובה של שרון טל, יתרום לעמותת "רוח נשית" ממכירת קולקציית הכובעים של המותג. במהלך החודש יועברו לעמותה המסייעת לנפגעות אלימות 74 שקלים על כל רכישה של כובע כמספר שנות המדינה.
פרופ' משה הוד, נשיא חברת הפמטק Gynica ומומחה עולמי ברפואת נשים, קיבל פרס מפעל חיים מאיגוד הגניקולוגיה הישראלי.
החברים של נטשה הופיעו בפני חברי מועדון הצרכנות והפנאי "ביחד בשבילך" בהיכל התרבות בת"א ואירחו את אמיר דדון. נהנו: מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. (חבצלת דמארי)
ד"ר אלה בן-עטר, ראש מסלול רדיו ושידורים דיגיטליים במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר, נבחרה לנציגת הציבור במועצת העיתונות.
רשת בנא משקאות השיקה ארבעה סוגי וויסקי יפני בלעדיים לרגל פסטיבל הוויסקי השנתי בחנויות הרשת.

מינויים

אל"מ אייל יוסיפסקו נבחר ליו"ר "חבר" – המועדון של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. במקביל ישמש מפקד מופת.
ג'יימי ברטאסי מונתה לנשיאת חברת טוטנגו.
רפי מנו מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת הקנאביס הרפואי קנאמדיק.