10 שקלים לקנייה בחנויות דרך וולט (Wolt): בית המשפט המחוזי בחיפה אישר הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד החברה על משלוח הודעות פרסומיות בדואר אלקטרוני שלא עמדו בחוק. וולט הכחישה את הטענות וטוענת כי עמדה בחוק, אך הצדדים הגיעו לפשרה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
במסגרת הסכם הפשרה, וולט תפצה על משלוח ספאם ב-10 שקלים קרדיט לקנייה בחנויות דרכה, אך לא ממסעדות. הפיצוי יינתן לכל מי שנרשם לשירות מיום תחילת פעילותו ועד 23 בנובמבר 2020, בין אם קיבלו דיוור פרסומי ובין אם לאו.
1 צפייה בגלריה
שליח וולט
שליח וולט
שליח וולט
(צילום: עמית שעל)
הקרדיט יעמוד לזכות הצרכנים למשך שישה חודשים והחברה תתזכר אותם לממשו לקראת סוף התקופה ואף תודיע להם שהיא שולחת דואר פרסומי ושהם יכולים לבטל את המשלוח הזה.
אם לא ימומש מלוא הסכום אחרי שישה חודשים, שוב יינתן הקרדיט הזה ללקוחות ואם כעבור שישה חודשים נוספים לא ימומש מלוא הקרדיט היא תיתן 10 שקלים קרדיט גם למסעדות.
בא כוחו של התובע יקבל 250 אלף שקל וכ-14% מסכום מימוש הקרדיטים בפועל, בקיזוז התשלום הראשון בגין ההסכם שיועבר בסיום כל תקופת מימוש (בהנחה שיהיה צורך ביותר מאחת). זאת, עד לתקרה של 700 אלף שקל. התובע עצמו יקבל 30 אלף שקל ועד 2% ממימוש הקרדיטים המצטבר בפועל, עד לתקרה של 100 אלף שקל.