דואר ישראל תמכור חבילת סלולר של גולן טלקום בשם פוסט מובייל, ב-16 שקל בחודש. החבילה כוללת 3,000 דקות, 3,000 מסרונים, עד 60 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל ועד 11 ג'יגה גלישה. החברה גובה דמי חיבור בסכום של 11.70 שקל וכן גובה תשלום חד פעמי על סים של 19 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
המחיר עבור הצרכנים שמצטרפים הוא מחיר ללא הגבלת זמן, כלומר הוא לא עולה אחרי שנה או שנתיים, אם כי גולן טלקום שומרת לעצמה את הזכות להעלות מחירים בכל עת.
2 צפייה בגלריה
1
1
דואר ישראל
בתקנון ההצטרפות נכתב כי מדובר במבצע שיש להצטרף אליו עד 30 ביולי ובתנאי שהסים יופעל עד 30 באוגוסט. בגולן טלקום מסבירים שלא מדובר במבצע, על אף הכתוב, אלא במחיר שהחברה מחויבת אליו לפחות שנה. כלומר כל מי שיצטרף לפוסט מובייל בשנה הקרובה ישלם 16 שקל בחודש.
מדואר ישראל נמסר כי "לקוחות כל החברות שיגיעו לסניפי הדואר יוכלו לרכוש את חבילת הסלולר, לאחר שיאשרו את פרטיהם במערכת ויקבלו סים במחיר חד פעמי של 19 שקל בסניפי הדואר. לאחר מכן נציג של גולן טלקום יצור עמם קשר טלפונית ויסגור את העסקה, לרבות ניוד והפעלת הקו. התשלום וההתקשרות יתבצעו מול חברת גולן טלקום".
2 צפייה בגלריה
גיל שרון
גיל שרון
גיל שרון, הבעלים של גולן טלקום
(צילום: נמרוד גליקמן)

האותיות הקטנות

חבילת הגלישה לא גדולה ויש תשלום על שימוש מעבר לחבילה: חבילת הגלישה מתחדשת בעלות של 3.90 שקלים לכל גיגה נוסף. אפשר לרכוש עד חמש חבילות מתחדשות למחזור חיוב אחד. עלות חבילה נוספת קבועה לא מתחדשת בנפח שני ג'יגה היא 6.90 שקל בחודש, או חמישה ג'יגה בעלות חודשית של 9.90 שקלים.
על תא קולי תשלמו 3.90 שקלים למחזור חיוב, הודעת תמונה MMS עולה 60 אגורות, עלות סמס לנייד בחריגה מהחבילה היא אגורה אחת, עלות דקת חריגה מהחבילה היא 17.8 אגורות.
בנוסף, דמי טיפול חד פעמיים לתשלום בהוראת קבע: 15 שקל, דמי חיוב כרטיס אשראי בינלאומי זר: 30 שקל.
התוכנית לא מוצעת בכל סניפי הדואר, אלא ב-90 סניפים נבחרים.