המשביר לצרכן משיקה רשת חדשה למוצרי ספורט בשם Sport 365. סניף ראשון נפתח בקניון עיר ימים בנתניה, בסמוך לסניף המשביר. בהקמת החנות הושקעו כ-1.5 מיליון שקל.

כ-20 סניפים נוספים צפויים להיפתח בשנה הקרובה. בחנויות יימכרו מותגי ספורט מובילים כמו אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ברוקס, ניו באלאנס, ריבוק, ועוד. בנוסף, המשביר ימכור בחנויות הספורט באופן בלעדי מותג ספורט מוכר מחו"ל. הרשת גם קיבלה בלעדית למשך שנה את מכירת מותג הגלישה אוניל החל מהקיץ הבא. בעלי המשביר לצרכן, רמי שביט, אמר כי המחירים יהיו תחרותיים.
1 צפייה בגלריה
המשביר לצרכן
המשביר לצרכן
המשביר לצרכן
(צילום: צביקה טישלר)

קטגוריה בצמיחה

בשנים האחרונות נרשמה בקטגורית הספורט צמיחה משמעותית, כחלק מאורח חיים בריא שסיגל הציבור. כך למשל, בדו"חות פוקס שיצאו שלשום, מכירות קטגוריות הספורט (נייקי, פוט לוקר) עלו מיד לאחר הסגר בשיעור של 38%.
גם שביט זיהה בעבר את המגמה וניסה להביא לארץ לפני ארבע שנים את רשת הספורט הבינ"ל אינטרספור, אך למרות שקיבל את הזכיון מהרשת, לבסוף היא לא נפתחה.
במקביל, הרחיב שביט את מחלקת הספורט בסניפים, שתופסת כיום כ-15% מכלל המכירות, כשהצפי להגיע ל-20% מכלל המכירות.
שביט אמר, כי הוא רואה בספורט את אחד התחומים המתפתחים ופועל להיות מהשחקנים המובילים בתחום.
לדברי ניסן דסה, מנהל תחום ספורט במשביר, "המשביר רוכש את מוצרי הספורט ישירות מהיבואנים הרשמיים, ברשת החדשה יורחב תחום אביזרי הספורט. הקורונה גרמה להרבה אנשים להתאמן לבד בבית והם צריכים אביזרים. התחום גדל בעשרות אחוזים, זה תחום שלא היה קיים במשביר, התמקדנו בהנעלה ואופנה".