הנכס שבו גרה בעבר דוגמנית העל סינדי קרופורד, מוצע למכירה ב-99.5 מיליון דולר - אחד המחירים הגבוהים שנרשמו עבור בית במליבו קליפורניה.
הבעלים הנוכחי שמוכר את הנכס הוא אדם וייס, בן ה-54, אשר מנהל קרן גידור. וייס רכש את הבית בשנת 2018 מקרופורד ובעלה רנדי גרבר, ושילם עליו בשעתו 45 מיליון דולר.
7 צפייה בגלריה
הווילה לשעבר של סינדי קרופורד
הווילה לשעבר של סינדי קרופורד
הווילה לשעבר של סינדי קרופורד
(צילום: MLS)
הנכס מתפרש על שטח של מעל 12 דונם, והוא כולל בריכה ומגרש טניס, כאשר הבית עצמו בשטח של כמעט 700 מ"ר ומעוצב בסגנון ים תיכוני בהשפעה מודרנית. גם המיקום אטרקטיבי למדי, ממש במרחק צעדים מחוף El Sol שמתחתיו.
7 צפייה בגלריה
סינדי קרופורד, 2017
סינדי קרופורד, 2017
סינדי קרופורד
(צילום: Getty Images)
הבית המרכזי כולל ארבעה חדרי שינה בעיצוב יוקרתי, עם אח בחדר הראשי, אזור ישיבה ושני חדרי אמבטיה. אזור הבריכה הסמוך לבית כולל גם ספא ובקתה מוצלת. וייס עצמו מספר כי החליט לרכוש את הנכס בזמנו לאחר שנמשך ל"אנרגיה" שלו ולקרבה שלו לאזור הטבע הפתוח. "אתה מתעורר בבוקר ורואה דולפינים בחלון. הים שמול הבית מרגיש כאילו שזה חוף פרטי בגלל שהגישה אליו לא נוחה למי שלא גר בבית", אמר המוכר.
וייס ורעייתו, השחקנית בארט סוואטק, שידרגו את הנכס - ובין היתר החליפו חלק מהאזור המיועד לחניות במעין אחו ירוק, ושינו גם חלק מפנים הבית. הזוג גם ערך בנכס המפואר את החתונה שלו, ולאחר מכן שורה של אירועים חברתיים.
לדברי וייס, ההחלטה למכור נובעת מהמעבר הצפוי שלהם לאי מאווי שבהוואי, שם רכשו לאחרונה נכס ב-45 מיליון דולר. המעבר צפוי בתוך שנתיים, לאחר שצמד התאומות של הזוג יסיים את התיכון. וייס סיפר כי הפרידה מהבית צפויה להיות "פרידה עצובה".