מקס סטוק מתרחבת לחו"ל: תפתח סניף ראשון בעיר בראגה בצפון פורטוגל בשטח של כ-2,200 מ"ר. שני סניפים נוספים עתידים להיפתח בפורטוגל בהמשך השנה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
על הבחירה להיכנס דווקא לפורטוגל החליטו הבעלים קרן אייפקס בראשות זהבית כהן והמייסד אורי מקס לאחר שהתברר כי התחרות בתחום הסטוקים בפורטוגל נמוכה בהשוואה למדינות אחרות באירופה. בראגה, היא העיר החמישית בגודלה בפורטוגל, והיא היעד הראשון בהתרחבות הרשת מחוץ לישראל.
1 צפייה בגלריה
סניף מקס סטוק בישראל
סניף מקס סטוק בישראל
סניף מקס סטוק בישראל
(צילום: מירב קריסטל)

למנכ"ל הפעילות החדשה מונה רועי בן נון, ששימש בעבר סמנכ"ל הסחר וכן סמנכ"ל פעילות חו"ל במקס סטוק. הרשת בפורטוגל תיקרא MAX10 ותציע ללקוחות מוצרים במחיר של עד 10 אירו לפריט, במחלקות שקיימות גם ברשת בישראל, בהן: ציוד משרדי, עולם הבית, צעצועים, ספורט, יצירה, ביוטי ופארם, קמפינג ודייג, ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד וניקיון.
לרשת 59 סניפים בישראל והיא סיכמה את שנת 2022 עם הכנסות שיא שצמחו בכ-7% לכ-1.5 מיליארד שקל.
לדברי אורי מקס, מייסד ומנכ"ל מקס סטוק, "התרחבות אל מעבר לים היא צעד משמעותי עבור מקס סטוק, ואני נרגש לפתוח את הסניף הראשון שלנו מחוץ לגבולות ישראל ולהעניק גם לקהל בפורטוגל, אותו זיהינו כקהל רלוונטי, את חווית הקנייה הייחודית של מקס סטוק".
המהלך של מקס סטוק מגיע בעוד לאחרונה נפתח באילת סניף ראשון של רשת ג'מבו מיוון בזיכיון של קבוצת פוקס. היות ומדובר בסניף יחיד בינתיים (השאר צפויים להיפתח בשנה הקרובה) עדיין לא ידוע מה תהיה השפעתה של ג'מבו על ביצועי מקס סטוק.
מקס סטוק הוקמה לפני 18 שנה והייתה חלוצה בארץ בתחום. מדובר בחברה ציבורית ומניותיה נרשמו למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בספטמבר 2020.