חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז של משרד הביטחון לביצוע עבודות גמר בקריה בתל אביב. מדובר במכרז בהיקף כספי של כ-550 מיליון שקל, המתייחס לביצוע עבודות בינוי, מעטפת, מערכות אלקטרו מכניות ועבודות גמר במבנה בשטח של כ-90 אלף מ"ר בנוי. משרד האדריכלים בפרויקט הוא אמר קוריאל אדריכלים.
את השלב הראשון בפרויקט, עבודות הביסוס והחפירה, ביצעה חברת צמנטכל סולל בונה ואת עבודות השלד ביצעה חברת אפקון. יצוין כי מדובר בחטיבה חדשה בקבוצה שהוקמה לאחרונה ובפרויקט המשמעותי הראשון בו זכתה.
משיכון ובינוי נמסר כי "הפרויקט יבוצע בתקופה של 3 שנים ויביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות של חטיבת הגמרים בסולל בונה, המתמחה בניהול וביצוע של פרויקטי גמר ובנייה מורכבים".
1 צפייה בגלריה
עבודות גמר במאות מליונים. הדמית הפרויקט בתל אביב
עבודות גמר במאות מליונים. הדמית הפרויקט בתל אביב
עבודות גמר במאות מליונים. הדמית הפרויקט בתל אביב
(הדמיה: סטודיו olin)
תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי, אמר: "ההחלטה על הקמת חטיבת הגמרים בסולל בונה מתבררת כהחלטה נכונה, המאפשרת לסולל בונה להגדיל ולהעמיק את אחיזתה בשוק הבנייה למסחר ומגורים. חטיבת הגמרים מסייעת לשיכון ובינוי להציף את היתרונות התחרותיים שלה, ולזכות בפרויקטים בסדר גודל משמעותי".
מנכ"ל סולל בונה, אסף ענבר, הוסיף: "חטיבת הגמרים של סולל בונה מרחיבה את יכולות הביצוע של החברה, ומביאה איתה ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים לצד סטנדרט ביצוע גבוה".