לאן נעלם הצ'יזבורגר מרוב סניפי מקדונלד'ס ישראל? חובבי המנה הפופולרית, בקרב אלה שלא מקפידים כמובן על הפרדת בשר וחלב, התאכזבו לגלות בימים האחרונים שברוב סניפי מקדונלד'ס מנת הצ'יזבורגר נעלמה מהתפריט.
לקוחה שהגיעה היום (ה') לאחד מסניפי הרשת הלא-כשרים ורצתה לקנות את מנת ההמבורגר עם הגבינה, סיפרה ל-ynet שהמנה לא הופיעה בתפריט, ובמענה לשאלתה, אחד העובדים אמר לה ש"מפסיקים למכור את המנה הזאת בכל סניפי הרשת לכמה חודשים, עד שהמצב יירגע". גם מנהל המשמרת שעמד לידו אמר ש"אין גבינה צהובה בתפריט לכמה חודשים בכל סניפי הרשת".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
צ'יזבורגר של מקדונלדס
צ'יזבורגר של מקדונלדס
צ'יזבורגר של מקדונלדס
(צילום: shutterstock)
מבדיקה שערכנו במספר סניפים לא כשרים ברחבי הארץ, ביניהם ראשון לציון, כפר סבא, מיקדו סנטר, פרדסיה, ונתניה, הן בהזמנה ישירה באפליקציה והן באמצעות וולט, לא מצאנו את מנת הצ'יזבורגר בתפריט. בתשובה לשאלתנו בטלפון לאחד הסניפים נאמר לנו כי "המנה ירדה כרגע מהתפריט וביומיים-שלושה הקרובים לא יהיה לנו אותה. אפשר למצוא את המנה בסניפים אחרים".
ואכן, מצאנו את האפשרות להוסיף גבינה למנת ההמבורגר בסניפי סינמה סיטי גלילות, יורדי הסירה בהרצליה וגם בסניף באילת.
2 צפייה בגלריה
 האופציה להוספת גבינה לא מופיעה בתפריט. סניף בקניון כפר סבא הירוקה
 האופציה להוספת גבינה לא מופיעה בתפריט. סניף בקניון כפר סבא הירוקה
האופציה להוספת גבינה לא מופיעה בתפריט. סניף בקניון כפר סבא הירוקה
בסניף בקניון כפר סבא הירוקה, שם גם לא ניתן היה למצוא את המנה, אמרו לנו שיש מחסור בגבינה בכל הרשת, ורק סניפים ספורים עדיין מוכרים את המנה. זאת, עד שיתחדש המלאי. "מדובר בגבינה צהובה ייחודית לרשת ולא גבינה צהובה רגילה מהסופר", אמר לנו מנהל הסניף בכפר סבא, "לכן אנחנו מחכים שיתחדש המלאי כדי להחזיר אותה לתפריט".
זו לא הפעם הראשונה שיש מחסור בגבינה הצהובה של הצ'יזבורגר במקדונלד'ס. גם ב-2021 נרשם מחסור שכזה, שהעלה גל קונספירציות ברשת לגבי הסיבה להורדת המנה מהתפריט, כאשר אז הסיבה הייתה הבעיות בשרשרות האספקה בצל היציאה ממשבר הקורונה.
מהרשת נמסר בתגובה: "בימים אלה הגיעה המכולה עם הגבינה לנמל ובקרוב יחזור הצ'יזבורגר לחנויות".