חברת שטראוס מים הודיעה היום (ו') שיש חשש לכשל טכני בכמה אלפי מכלי הגזה רב פעמיים שסופקו ללקוחות מכשיר באבל של תמי 4. המכלים סופקו בין 27 ביוני עד 9 בספטמבר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לחברה הגיעו שלוש תלונות של צרכנים לפיהן השסתום שסוגר את המכל עלול להשתחרר. הדבר גורם לפליטת גז שנמצא בלחץ במכל. אחד הצרכנים התלונן שהשסתום עף לקיר ופגע בו. מדובר בשסתום שיצרן חיצוני מייצר עבור החברה.
1 צפייה בגלריה
המכל התקול
המכל התקול
המכשיר והמכל התקול
(צילום: יחצ)
שטראוס מים מסרה כי: "מתוך זהירות ואחריות מלאה פועלת החברה להחליף בתקופה הקרובה באופן יזום את מלאי המכלים התקול שברשות לקוחותיה.
"הלקוחות הרלוונטיים, שעל פי רישומי החברה, מחזיקים במכלים אלו קיבלו הבוקר הודעת SMS ומייל המעדכן אותם על התקלה. לקוחות אלו הונחו שלא להחליף את מכל ההגזה למיכל חדש עד להחלפת מלאי המכלים התקול שברשותם. בימים הקרובים תעדכן החברה לקוחות אלו על אופן חלוקת מכלים חדשים.
"לקוחות שלא קיבלו הודעה יכולים להמשיך ולהשתמש במכלי ההגזה בפרט ובמכשיר הבאבל בכלל ללא חשש. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומבטיחים להמשיך לפעול באחריות ובשקיפות". הודעה נשלחה ללקוחות tami4bubbleX tami4bubbleBar.
שטראוס כבר הודיעה בעבר לצרכנים על תקלה דומה: בקיץ 2019 לקוחות התלוננו שמכלי הגזה של מכשיר תמי 4 באבל פלוס התנתקו בעוצמה. בחברה הכריזו על ריקול וטענו שהדבר אירע בשל כשל טכני שמקורו בהעדר רכיב מפחית לחץ. שטראוס החליפה אז את המכלים לכל לקוחות המכשיר.