עשרות קופסאות פתוחות של נעליים פזורות על הרצפה ועל המדפים ומאות זוגות נעליים זרוקים בבלגן בכל פינה - כך נראתה אתמול (שבת) חנות האאוטלט של נייקי בצומת בילו. לא מדובר בשוד או בסופה שפקדה את המקום אלא בהסתערות של קונים שממש הפכו את החנות. הסיבה: לקראת סגירת החנות לשיפוצים במסגרת הרחבתה, ניצלה נייקי ישראל שמפעילה בארץ את שש חנויות האאוטלט של המותג, את ההזדמנות להיפטר מהמלאי וערכה בחנות בבילו מכירת חיסול בהנחות של 50% עד 70%.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
בחנות נמכרים דגמים מעונות קודמות וכמה דגמי בייסיק קלאסיים, והיא צפויה להיסגר ביום ראשון הבא ועד אז המבצע יימשך, אך כפי שניתן לראות מתיעוד הבלגן שפורסם על ידי ישראלים בטיקטוק, לא בטוח שהלקוחות שיגיעו יוכלו למצוא את מבוקשם.
2 צפייה בגלריה
קופסאות זרוקות בכל פינה: כך נראתה חנות נייקי בשל מבצע לפני הסגירה
קופסאות זרוקות בכל פינה: כך נראתה חנות נייקי בשל מבצע לפני הסגירה
חנות נייקי בצומת בילו
הפעם האחרונה שנצפתה התנפלות על חנות של נייקי במימדים שהצריכו התערבות של המשטרה והשבתת החנות, הייתה לפני מספר חודשים, כאשר זכיין נייקי בישראל הראל ויזל פתח את חנות הדגל של נייקי בישראל בעזריאלי במתחם שרונה בתל אביב, ואלפי צעירים הסתערו על הדלתות שנפתחו.
ההסתערות של הישראלים על מותגים בא לידי ביטוי גם בשבוע שעבר עם פתיחת הסניף הראשון של סבן אילבן בישראל, רשת חנויות הנוחות האמריקנית. בתוך פחות מ-24 שעות, ביקרו בסניף למעלה מ- 1,000 איש. יום לאחר הפתיחה כבר הוצבו שני שומרים בכניסה שתפקידם לטפל בעומס וגם בניסיונות גניבה שכבר התרחשו כצפוי - בשל העובדה שהסניף כולו בשירות עצמי.