נכנסת לירושלים, מצטמצמת בתל אביב: רשת הספורט הצרפתית דקטלון פותחת סניף ראשון בירושלים, במתחם U-Comm Ashtrom של אשטרום נכסים באזור התעשייה תלפיות. כפי שפורסם ב-ynet, הסניף יתפרש על פני 3,500 מ"ר וצפוי להיפתח במאי 2022.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
זהו הסניף התשיעי של הרשת בישראל, כאשר החודש נפתח הסניף בכפר סבא. לצד התרחבות הרשת לערים נוספות, סניף דקטלון בשדרות רוטשילד בתל אביב ויתר על 150 מ"ר משטחו לטובת חנות חדשה של iStore, משווקת רשמית של מוצרי אפל.
1 צפייה בגלריה
דקטלון תל אביב
דקטלון תל אביב
דקטלון תל אביב
(צילום: מירב קריסטל)
במקביל להתרחבותה, דקטלון ישראל נתקלת בתחרות גוברת לאור הצמיחה שחוותה קמעונאות הספורט מתחילת הקורונה. מאז נכנסה לישראל, התגברה התחרות באופן משמעותי.
הראל ויזל, למשל, בעלי קבוצת פוקס, הקים לצד הרשתות נייקי ופוט לוקר רשת ספורט תחת המותג הפרטי שלו בשם "דרים ספורט", שפתחה סניף ענק בראשל"צ עם דגש על מחירים זולים. כמו דקטלון, הרשת משווקת מגוון מוצרים בקטגוריות ספורט שונות.
בנוסף, בקרוב תיפתח רשת בינלאומית נוספת בפריסה ארצית בשם JD SPORT, שתתחרה ישירות בדקטלון במגוון ובמחירים. זו תהיה בבעלות הזכיין הישראלי גדעון מנוליוב, שותף באדידס ויבואן מותגי ספורט ואופנה. בניגוד לדקטלון שמוכרת רק את המותג הפרטי שלה, הרשת הבריטית תמכור מגוון מותגים בינלאומיים לצד מותגים פרטיים.
מתחם אשטרום בירושלים, שבו ייפתח הסניף החדש, משתרע על שטח של 50 אלף מ"ר וכולל שטחי משרדים ומסחר להשכרה. בקומת המסחר ייפתחו בעוד מספר חודשים אולמות התצוגה של קבוצת כלמוביל, יבואנית מותגי הרכב מרצדס בנץ, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, וכן חנויות נוספות, בתי קפה, מסעדות, חדר כושר, טרקלין עסקים וכן Port Ashtrom - מותג חללי עבודה גמישים מבית אשטרום.
יאן פביו, מנכ"ל דקטלון ישראל, אמר כי "האוכלוסייה הירושלמית אוהבת ספורט ולאורך השנים נתקלנו בירושלמים רבים שפקדו את הסניפים האחרים שלנו באזור המרכז. הביקוש לציוד ספורט איכותי בירושלים גבוה ביותר ואנחנו שואפים להגיע לכל מקום שבו יש צמא לספורט ולכל מקום בו צריכים אותנו כדי להמשיך לקיים את הייעוד שלנו: להנגיש את הספורט לכולם".