האקדמיה למקצועות הבנייה מקבלת חיזוק ממשלתי. שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, נפגש עם ראשי האקדמיה למקצועות הבניה והשיפוצים. הפגישה התקיימה אתמול (ג') במסגרתה נפגשו שר הבינוי והשיכון עם ראשי מיזם האקדמיה למקצועות הבניה והשיפוצים. נושא מרכזי שעלה בפגישה היה הרצון של כל המעורבים לקדם ולהאיץ את התכנית לשנים הבאות. במסגרת הפגישה עם השר, הציג חגי רזניק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר והיום יועץ למיזם האקדמיה למקצועות הבנייה את שלבי העבודה.
נזכיר כי המיזם, שיצא לדרך לפני 8 חודשים בהובלתם של ראשי הענף וההתאחדויות השונות, רשם הצלחה תוך כדי הכשרה והשמה בקצה של מאות עובדים לענף הבנייה והשיפוצים. גורם שנכח בפגישה מסר כי מטרת הפגישה הייתה הצגת תכנית האקדמיה, העמקת המיזם המשותף יד ביד עם מדינת ישראל תוך התמקדות בין היתר בחיילים משוחררים, חרדים ואוכלוסיית מעטים כאשר ההשמה בקצה אצל חברות הבנייה והקבלנים אף תימשך ותגדל.
1 צפייה בגלריה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ובכירי משרדו בפגישה עם אנשי האקדמיה למקצועות הבנייה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ובכירי משרדו בפגישה עם אנשי האקדמיה למקצועות הבנייה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ובכירי משרדו בפגישה עם אנשי האקדמיה למקצועות הבנייה
(צילום: האקדמיה למקצועות הבנייה)
עוד נמסר כי השר גולדקנפף התייחס ליכולת הענף לקלוט עובדים ישראלים ויו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, מיוזמי האקדמיה, תיאר לשר את המענה שנתן המיזם לקבלני השיפוצים שעמדו לפני מחסור משמעותי לקראת מסירה. סיב התייחס לפגישה וסיפר כי: "הייתה פגישה חשובה ומוצלחת. הפגישה הייתה במסגרת רצון ומוכנות להנעת שלב נוסף להכשרת עובדים בענף הבנייה - בכללם גם עובדים חרדים ובני מיעוטים. השר הורה להמשיך את עבודת המטה על שלב ב' של הפרויקט. מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטן הדגיש את החשיבות הערכית שבקידום עובדים ישראלים".
כזכור, האקדמיה למקצועות הבנייה הושקה ביוני האחרון ביוזמתם של ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ויצחק מויאל יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ. מאז תחילת הפעילות, במספר חודשים בודדים, הושמו מאות עובדים חדשים בענף משלל סקטורים בחברה הישראלית.