קבוצת גולף משיקה רשת חדשה בשם "גולף אנד גו": מדובר בקונספט חדש, שמרכז תחת חנות אחת מוצרים של כל מותגי הקבוצה, ביניהם: עדיקה, גולף, גולף אנד קו, גולף ילדים, כיתן וכו'.
בשלב זה נפתחות שלוש חנויות בקונספט ה"מיקס": בקניון עזריאלי נפתחה חנות "גולף אנד גו" במקום חנות עדיקה הגדולה, ששטחה כ-400 מ"ר; בקניון מלחמה מוסבת בימים אלה חנות של "גולף אנד קו" שקיימת במקום, וחנות נוספת תוקם במרכז הקניות בצומת בילו. לפי החברה, הרשת החדשה תכלול 20 סניפים בהמשך.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
(צילום: מירב קריסטל)
בחנויות המעורבות יימכרו רק ה"בסט סלר" של כל מותג - בעדיקה לדוגמא, הדגש הוא על בגדי ים. לעדיקה שישה סניפים נוספים ברחבי הארץ שימשיכו לפעול כרגיל. גולף מנוהלת על ידי אייל גרינברג, שהוא גם בעלי רשת סטימצקי, ונשקת האפשרות להכניס גם מוצרים שלה לחנות.
קבוצת גולף מחזיקה כ-320 חנויות ברחבי הארץ. הקבוצה מתמודדת עם הפסדי חברת הבת עדיקה בשנה וחצי האחרונות, שהשפיעו לרעה על תוצאותיה: בכל שנת 2022 הפסידה עדיקה 60 מיליון שקל וגררה את חברת האם להפסד שנתי של 18 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
"גולף אנד גו" בקניון עזריאלי
(צילום: מירב קריסטל)
כדי לצמצם הפסדים, מחקה גולף את עדיקה מהמסחר לפני כשנה, לפי שווי חברה של 40 מיליון שקל - רבע משווייה ביום הנפקה לפני ארבע שנים על ידי גולף ודידי שוורצברג, המייסד והמנכ"ל לשעבר.
בימים אלה עדיקה מנסה להריץ תוכנית עסקית חדשה לרשת, תוך ניסיון להרחבת גילאי לקוחותיה מגילאי העשרה גם לבנות 20+. את הקמפיין החדש תוביל עדן פינס, שתחליף את אנה זק, הפופלרית בקרב בנות צעירות יחסית.
יש לציין כי היוזמה להקמת תת הרשת החדשה מתבצעת כאשר ברקע מתקיים משא ומתן, שלא ברור עדיין כיצד יסתיים, למכירת קבוצת גולף הנשלטת על ידי המשקיע היהודי לן בלווטניק, לחברת דלתא טקסטיל. לפני חודש דיווחה גולף כי קיבלה הצעה לא מחייבת מדלתא לרכישתה לפי שווי של 450 מיליון שקל.