חברת HOT מנסה להראות רלוונטיות וחדשנות רגע לפני כניסת דיסני פלוס ו-HBO מקס לישראל והודיעה היום (א') על שורה של חידושים שתציע ללקוחותיה, כשהראשון שבהם יקרה כבר בעוד יומיים: ממשק הערוצים וה-VOD ישתנה החל מ-1 במרץ.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה תשדרג כך מיליון ממירים, כשהממשק של כל הממירים ישודרג: ממירי פייבר, מיני ו-4k ישודרגו אוטומטית ו-PVR HD ישודרג באופן יזום.
1 צפייה בגלריה
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT
(צילום: HOT)
השדרוג כולל בעיקר המלצות תוכן פרסונליות. בהמשך השנה יושק מסך פרופילים אישיים והמלצות צפייה יינתנו בהתאם למצב רוחו של הצופה בדומה לנטפליקס. כלומר יש כאן חידוש עבור HOT אבל לא בהכרח עבור הצרכן. עוד תשיק מכשיר מולטימדיה במקום ממיר, שישמש מרכז תקשורת ביתי וצפוי להיות יקר מהממירים הקיימים של החברה וכן תציע תוכן שיוצג גם במטוורס.
החברה הציגה היום באירוע עיתונאים את פעילותה ל-2022 הכוללת השקעה של מעל מיליארד שקל בשנה הקרובה בתשתיות והשקה של יותר מ-50 הפקות מקור בהשקעה של כ-130 מיליון שקל.
הממיר החדש ש-HOT תציג במהלך השנה ימותג HOT ONE. החברה מתארת אותו כ"מכשיר מולטימדיה המשמש כמרכז התקשורת של הבית". זה פיתוח בשיתוף SAGEMCOM שכולל גם סאונד "כמו בקולנוע", באיכות DolbyATMOS בזכות מיקרופונים מובנים. גם ההפקות של HOT יחלו לעשות שימוש בסאונד שמתאים לסוג השידור הזה. מחירו יהיה גבוה מהממירים הקיימים של החברה, אם כי חלקם ניתנים בחינם ללקוחות שמשלמים על ממיר רק החל מממיר שני או שלישי. כך שייתכן שגם קופסה זאת תשווק באותו מודל.
HOT ONE יכלול בין היתר, ממשק משתמש ופרסונלי, עוזר/ת אישי/ת (שעוד לא נבחרה, כדוגמת אלקסה או סירי), שיחות וידאו, משחקי רשת ובקרת בית חכם.
מסך הבית של HOT יהפוך למעין שער, הומפייג', דרכו אפשר יהיה לבחור בתכנים של HOT, נטפליקס, דיסני פלוס ואפליקציות סטרימינג נוספות - לפי המנוי של הלקוח, בסגנון deep link. כלומר, לא תהיה הפרדה כמו היום בין התכנים של השירותים השונים.
HOT גם תשיק השנה אפליקציה ייעודית למשתמשי Apple TV שתצטרף לטלוויזיות החכמות, שכבר היום ניתן לצפות באמצעותן בשירותי הטלוויזיה של HOT ללא ממיר של החברה: AndroidTV/סמסונג/הייסנס ו-LG.
את התכנים החדשים שלה היא תציע כאמור גם במטוורס, עבור בעלי ציוד מתאים כמו משקפי VR. העונה החדשה של זגורי אימפריה תושק כך שלא רק שנצפה בתוכן אלא שנרגיש כאילו אנחנו בתוכו.
רוב השירותים הללו יפעלו טוב יותר על גבי תשתית אינטרנט בסיבים אופטיים מאשר על גבי תשתית האינטרנט המסורתית של HOT: כבלי הנחושת. לפי מנכ"לית החברה טל גרנות גולדשטיין, נכון להיום פריסת הסיבים האופטיים של HOT באמצעות IBC עומדת על 35% בלבד מבתי האב אך עד לסוף השנה החברה תגיע לפריסה בקרב 1.1 מיליון בתי אב. HOT תגיע לפריסה ארצית של סיבים עד 2025, כשעוד לפני כן היא מצהירה שרוב לקוחותיה יהיו לקוחות סיבים ולא כבלים כבר עד סוף 2024.
במקביל היא פורסת את תשתית אנטנות דור 5 בסלולר, עבור HOT mobile שנמצאת כעת עם 35% כיסוי בלבד. לפי החברה, עד סוף 2025 לכ-70% מלקוחות HOT mobile תהיה גישה לרשת המתקדמת.