שירות המשלוחים של וולט יפעל לראשונה סביב השעון, 24 שעות ביממה, בסופי שבוע מחמישי בבוקר ועד ראשון בלילה - אבל בינתיים רק בחודשי הקיץ ולאזור תל אביב בלבד: משכונת שפירא בדרום העיר ועד אזורי חן בצפונה. זאת במסגרת פיילוט שיחל כבר ביום חמישי הקרוב.

עד היום פלטפורמת וולט פעלה עד לשעה 2:00 בחמישי, שישי ושבת, ועד 1:00 בשאר ימי השבוע. בוולט מסבירים כי החליטו להרחיב את שעות הפעילות בגלל הביקושים ויש להניח שגם נושא התחרות והצורך להתבדל מהמתחרות מהווה שיקול נוסף. אם הפיילוט יצליח הוא יתרחב לאזורים נוספים.
1 צפייה בגלריה
שליח וולט
שליח וולט
שליח וולט
(צילום: עמית שעל)
כ-30 עסקים ישתתפו בפיילוט, ביניהם: מאפיית אבולעפיה, בנדיקט ארוחות בוקר, גלידת גולדה, רשת מקדונלדס, הרשתות ילו וסופר יודה, מתחת לעץ, המוסד, פליישמן ועד העצם. רוב העסקים יהיו פתוחים 24 שעות, וחלק עד השעות הקטנות של הבוקר.
יצוין, כי למרות ששליח וולט אינם שכירים הם יקבלו תשלום נוסף עבור משלוחים בשעות הקטנות של הלילה. גם שירות התמיכה של וולט יעבוד סביב השעון במהלך הסופ"ש וייתן מענה ללקוחות, העסקים והשליחים.
לדברי אליה יוספיאן, מנהל אופרציה בוולט ישראל, "אנחנו רואים יותר ויותר ביקוש מצד הלקוחות לשירות של וולט בשעות הלייט נייט בסופי השבוע למגוון צרכים שלהם, ממסעדות ועד לסופרמרקט. ככל שנראה שהלקוחות, העסקים והשליחים מרוצים - נרחיב את הפעילות גם לשאר חלקי הארץ".
לדבריו, מנתוני החברה עולה כי המנות הכי מוזמנות מחצות עד סגירה הם: צ׳יפס, המבורגר, טוסט בהרכבה, סביח, סמבוסק, פיצה, גלידה וסושי.