קבוצת לילית קוסמטיקה השיקה אתר סחר, עם למעלה מ-45 מותגים שהיא מייבאת לישראל. בין היתר נמכרים שם מותגי האיפור והקוסמטיקה: קתריס, פופה, אסנס, אנסטסיה, ז'יבאגו, פרימן, נוקס, ז'ובנה, פייוט, נוקס וכן בשמים של קריד, טרוסארדי, קסרג'וף, לאליק, ג'ולייט, קאסאמורטי. המחירים: החל מלק של אסנס בחמישה שקלים ועד בושם ורסאצ'ה אטליה וניל רוז' א דה פרפיום ב-1,380 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
המזמינים באתר לא ישלמו על משלוח בקנייה מעל ל-149 שקל ומתחת לסכום זה המשלוח יהיה בעלות של 25 שקל. המשלוח לא מהיר: שלושה עד שבעה ימי עסקים.
1 צפייה בגלריה
האתר החדש של קבוצת לילית
האתר החדש של קבוצת לילית
האתר החדש של קבוצת לילית
(צילום מסך)
מה היתרון בקנייה באתר? לכאורה: קנייה ישירה מהיבואן הרשמי אמורה לשדר אמינות ולחתוך עלויות של מתווכים, אבל מבדיקת המחירים עולה שלא תמיד יש לאתר יתרון במחירים. בחלק מהמוצרים המחירים נראים דומים עד זהים למחירי רשתות הפארם והבישום. מדובר באתרים שרובם עובדים עם היבואן הרשמי וחלקם מייבאים ביבוא מקביל.
כך למשל, לק קלין אנד סטרונג של אסנס, נמכר באתר לילית בתשעה שקלים בקטגוריית אאוטלט ובסופר-פארם אונליין הוא נמכר בארבעה שקלים במבצע במקום בתשעה שקלים. פודרה של אסנס נמכרת באתר של לילית ב-18 שקל ובסופר-פארם במבצע: תשעה שקלים. לעומת זאת, פודרה אול אובר של פופה, נמכרת ב-79 שקל בסופר-פארם וכעת נמכרת במבצע באתר לילית בחצי המחיר. כלומר: המחירים באתר זהים למחירים באתרים אחרים ולפעמים המבצע טוב יותר בסופר-פארם (לדוגמא) ולעיתים הוא טוב יותר באתר של לילית.
אם מחפשים באתרים אחרים מגלים פערים גדולים במחיר שלא מחמיאים ללילית, בקטגוריית הבישום. למשל, הבושם קריסטל נואר של ורסצ'ה לאישה EDT 90 מ"ל, נמכר באתר של לילית ב-379 שקל וכרגע ב-284.25 שקל, מחיר מבצע. באתר של המשביר הוא נמכר ב-379 שקל ובסופר-פארם ב-369 שקל. יקר יותר מלילית. אך שימו לב בכמה הוא נמכר באתר לאסט פרייס: 199 שקל בלבד וב-Be אונליין של שופרסל הוא נמכר במבצע ב-169 שקל בלבד.
עוד דוגמא: הבושם DSQUARED 2Wood EDT בגודל 100 מ"ל נמכר באתר לילית ב-369 שקל ובמבצע: 276.75 שקל. באתר שופרסל אונליין הוא נמכר במחיר זהה: 369 שקל ובמבצע טוב יותר: 229 שקל.
בנוסף, שמנו לב שחלק מהמוצרים כבר אזלו מהמלאי באתר וחלק מהמותגים (כמו שיסיידו) עדיין לא נמכרים בו.