מנכ"ל חדש להתאחדות הקבלנים בוני הארץ. תא״ל (מיל׳) יגאל סלוביק מונה לתפקיד מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ, הגוף המייצג את כלל העוסקים בבנייה והקמת תשתיות בישראל. הוא מחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא אמנון מרחב, שמונה באחרונה למנכ"ל משרד הכלכלה. סלובניק נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת במסגרתה הריבית בעלייה, מחירי הדירות בשיא והיקפי העסקאות בענף בשיא שלילי של שנים ארוכות.
בחמש השנים האחרונות כיהן סלוביק כסגן ראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל) ולאחר מכן כמנכ״ל משרד החינוך. בתקופתו במל״ל, הוביל סלוביק בארגון את ניהול המאבק בנגיף הקורונה, כולל תיאום פעילות משרדי הממשלה, גופי הביטחון, ארגוני העובדים והמעסיקים, המגזר העסקי והרשות הפלשתינית. במסגרת תפקידו עסק גם בנושאים הקשורים לנדל"ן ובנייה כאשר ריכז את המענה המשקי לענף הבנייה, כולל המשכיות עבודתם של פועלי בניין פלסטינים בארץ גם במהלך גלי הקורונה.
1 צפייה בגלריה
יגאל סלוביק מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ
יגאל סלוביק מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ
יגאל סלוביק מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ
(יחצ)
בשנת 2021 מונה למנכ"ל משרד החינוך, ניהל את פתיחת שנת הלימודים בלב גל הדלתא של הקורונה, גיבש תכניות בינוי מוסדות חינוך ברחבי הארץ ולאחר מכן פרש מהתפקיד. בתקופת שירותו הצבאי מילא סלוביק שורה של תפקידי פיקוד ומטה בכירים בצה"ל בהם: קצין שריון ראשי, ראש חטיבת משאבי אנוש בזרוע היבשה ודירקטור בדירקטוריון ארגון 'חבר'. סלוביק הוא בעל תואר בוגר במנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון, תואר M.A בלימודי ביטחון ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה לביטחון לאומי.
נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו מסר לאחר המינוי: "אני שמח על ההחלטה של יגאל סלוביק לקבל עליו את המשימה הלא פשוטה של ניהול התאחדות הקבלנים בוני הארץ. ניסיונו העשיר בניהול מערכות מורכבות ומרובות משימות בתקופות אי וודאות, תוך תמיכה וקידום יוזמות שינוי והתחדשות הן מצרך נדיר שנדרש כעת לענף הבנייה והתשתיות אשר נמצא שוב על פרשת דרכים וצפוי להתמודדויות לא פשוטות בשנים הקרובות. אני מאחל לו ולענף שלנו הצלחה גדולה. כמו כן, אני מבקש להודות לאמנון מרחב על ארבע שנים נפלאות של ניהול ההתאחדות ועל השפעתו המכרעת על ענף הבניה והתשתיות ומאחל לו הצלחה בתפקידו כמנכ״ל משרד הכלכלה".
יגאל סלוביק מסר: "אני מודה לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו ולוועדת הנשיאות של ההתאחדות על הבחירה בי לתפקיד המאתגר הזה. אני רואה בענף הבנייה ענף מרכזי בעיצוב עתידה של מדינת ישראל, הכלכלה והחברה הישראליות ומודע לאתגר הגדול ולשליחות הלאומית שתפקיד זה טומן בחובו".
פורסם לראשונה: 14:19, 21.02.23