פרויקט גדול במערב נתניה: חברת קרדן נדל"ן דיווחה על החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, מחוז מרכז להפקיד בתנאים תכנית בחלקה המערבי של העיר נתניה. מדובר בתוכנית המתייחסת למתחם הממוקם ממערב לדרך בן צבי ומצפון לשכונת טובורק בעיר. במסגרת התוכנית מוצע להקים 345 יחידות דיור חדשות לצד כ-800 מ"ר משרדים וכ-1,600 מ"ר שטחי מסחר. בחברה מספרים כי "התוכנית היא המשכה של התקשרות החברה בהסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע המחזיקים בשטח של כ-80% משטח התוכנית". על התוכנית מופקד משרד אדריכלים גל אור פשביין אדריכלים. נציין כי מדובר באישור התוכנית להפקדה ולא אישור סופי ועל התוכנית לעבור עוד מספר שלבים עד הוצאת היתר הבנייה.
1 צפייה בגלריה
345 דירות חדשות ושטחי מסחר ותעסוקה במערב נתניה. תוכנית של קרדן נדל"ן
345 דירות חדשות ושטחי מסחר ותעסוקה במערב נתניה. תוכנית של קרדן נדל"ן
345 דירות חדשות ושטחי מסחר ותעסוקה במערב נתניה. תוכנית של קרדן נדל"ן
(הדמיה: קסם הדמיות)
נזכיר כי זה אינו הפרויקט הראשון של החברה באזור זה ורק לפני כחצי שנה הופקדה תכנית נוספת של החברה במתחם סמוך. מדובר בתוכנית המאפשרת הקמת 330 יחידות דיור וכ- 30 אלף מ"ר משרדים וכן - 6,600 מ"ר מסחר באותה שכונה.
"קרדן נדל״ן מאמינה מאד בעיר נתניה ובפוטנציאל הפיתוח הרחב שבה", כך אמרה איילת שקד, יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן ושרת המשפטים לשעבר עם התקדמות התוכנית בוועדה המחוזית, "אני מאמינה שהביקושים בעיר, שהם גבוהים גם ככה, יעלו בשנים הקרובות גם בגלל גידול טבעי וגם בגלל עליה מאירופה וארה״ב".
איילת שקד יו"ר קרדן נדלן איילת שקד יו"ר קרדן נדלן צילום: ראובן קפוצינסקי
לדברי עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן: "החברה פועלת בצורה נרחבת בעיר נתניה ומקדמת בה אלפי יחידות דיור בפריסה רחבה בפרויקטי התחדשות עירונית וקידום תכניות בקרקעות. מדובר בפרויקט שהוא חלק משכונה חדשה המתהווה בעיר. המתחם ישלב מגורים, מסחר ותעסוקה, לצד מבני ציבור. אנו מודים על התוויית המדיניות שהוביל מהנדס העיר והעירייה, שאפשרו וודאות תכנונית באמצעות תכנית השלד למתחם וקידום מהיר של שלבי התכנון. אנו פועלים במלוא המרץ לאישור התכנית בהקדם".