אחרי יאיר לפיד וארז טל, לבועות נודע כי בנק הפועלים חוזר לפרזנטור שיוביל את הקמפיינים בשנים הקרובות. הנבחר למשבצת הוא עמוס תמם, שלפי הערכות יקבל מאות אלפי שקלים בכל שנה. תמם היה ממובילי הקמפיינים למועדון ההטבות וונדר של הבנק, ובעקבות סקרים פנימיים הוא הוחתם. בפרסומת הראשונה שתעלה יצטרפו אליו ציון ברוך, חברו הטוב, ומספר כוכבי טיקטוק, בהם שחר חיון.
2 צפייה בגלריה
עמוס תמם
עמוס תמם
עמוס תמם
(צילום: מוטי קמחי)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

חופשת שחרור: גדי איזנקוט מבלה בקוסטה-ריקה

דסק התיירות של בועות מדווח כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט המריא לחופשה בקוסטה-ריקה, ובה הוא מבלה עם ילדיו ונכדיו (שלא הגיעו בהרכב ממש מלא). איזנקוט צפוי לשהות שם כשבועיים, ולחבריו מספר שהפעם הוא באמת נמצא בווילה בג'ונגל. לא רע בכלל כחופשת שחרור מאוחרת.
2 צפייה בגלריה
גדי איזנקוט
גדי איזנקוט
גדי איזנקוט
(צילום: דובר צה"ל)

חסות ב-100 אלף שקל לשיאן ישראל בשחייה

הדסק האולימפי שלנו מספר כי לאחר התמיכה בשיאן ישראל בשחייה, מירון חירותי, בדרך לטוקיו 2020, חברת איאון (Aon) ישראל החליטה לחדש את החסות, ולפי ההערכות תעניק לספורטאי יותר מ-100 אלף שקל עד פריז 2024. בהצלחה.

יצואנים מצטיינים

תגידו מזל טוב לנשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל, ניסים זוארץ ולרעייתו אבישג, שהגיעו לבית הנשיא לאחר ש-DN יהלומים שבבעלותם זכתה באות היצואן המצטיין.

המשקיע הגדול בקרנות להב

הפרסומאי ואיש העסקים רמי יהושע הרחיב את פעילותו ואת השקעותיו בקרן להב, המתמחה במימון לחברות מידל מרקט.
קרן להב, המנוהלת על ידי גיורא עופר, לשעבר מנכ"ל בנק דיסקונט, ויעל גיט, בעברה סמנכ"לית המימון בקרן בראשית ולשעבר בכירה בבנק הפועלים, מתמחה במתן אשראי חוץ בנקאי ארוך טווח לחברות בענפי התעשייה, פיננסים, לוגיסטיקה, סחר, אנרגיות מתחדשות, טכנולוגיה ושירותים. עד כה השקיע רמי יהושע כ-8 מיליון שקלים בקרן להב 2, שהוקמה בשנת 2013 ועוד כ-10 מיליון שקלים בקרן להב 3, שהוקמה בשנת 2015.

התפקיד החדש של פרופ' גרוטו

לא הזמר במסכה, לא המרדף ואפילו לא האומיקרון. פרופ' איתמר גרוטו, מכוכבי גל הקורונה הראשון, מונה ליו"ר PSYRX, המפתחת תרופות לטיפול בדיכאון ובמחלות מעי דלקתיות על בסיס מולקולות משנות תודעה. "מאמין שנוביל לשינוי מהותי ונקל על חיי מטופלים רבים", מציין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר. מנכ"ל החברה איתי הכט: "גרוטו מביא עימו ניסיון עשיר ואנחנו בטוחים שייקח חלק במהפכה בתחום". רשמנו.

מהבריכה להדרכה

ג'וב חדש לאנסטסיה גלושקוב-לבנטל. השחיינית האמנותית, שייצגה את ישראל בארבע אולימפיאדות, מונתה למנהלת מחלקת ההזמנות והמדריכה הראשית של מרכז המבקרים החוויה האולימפית בת"א.

תוכנית לסטארטאפיסטים צעירים ע"ש עוזיה גליל

קרן השקעות הטכנולוגיה אלרון ונצ'רס חנכה השבוע במשרדיה שבת"א תוכנית לסטארטאפיסטים צעירים – Start Up program – על שם מייסדה עוזיה גליל, ההייטקיסט הראשון של ישראל, שהלך לעולמו ביוני 2021 בגיל 96. הגיעו לברך: אלמנתו אלה, מנכ"ל אלרון ונצ'רס ירון אלעד, מנכ"לית יזמים צעירים ישראל יעל חן ומנכ"ל דסק"ש דורון כהן, המחזיקה באלרון.

בקטנה

  • נועה ישר־אל מונתה למנהלת השיווק של עמותת עיגול לטובה.
  • איגוד השיווק בחר במנכ"לית טסלה ישראל עדי גיגי לאשת השיווק של ינואר.
  • סמנכ"ל השיווק של קסטרו, מישל תמיר, השלים את נבחרת הפרזנטורים החדשה: רביב כנר, און רפאלי, אלישע בנאי ואימרי ביטון, שמצטרפים לשלומית מלכה ולדורית רבליס.
  • 14 בפברואר, ערב הוולנטיינס, השפים קובי בכר, רז רהב ותומר טל מארחים במסעדת פאסטל בת"א עם בית השמפניה.

מינויים

  • דבורה שרר נבחרה לדוברת, יועצת תקשורת ואשת יחסי הציבור של עמותת אמפא - (Imfa) - ארגון מרפא אינטגרטיבי, אשר יפעיל את בית החולים השיקומי מדיקל קר החל מחודש יוני 2022 וכן יפעיל מיזמים רפואיים מגוונים בתחומי הרפואה הקונבנציונלית והאינטגרטיבית.
  • אליענה פישלר, שכיהנה כסמנכ"לית התקשורת של התעשייה האווירית וכראש מערך התקשורת הגלובלית של אמדוקס, מונתה לראש מערך תקשורת וקיימות של חברת אנרג'יאן בישראל. פישלר תוביל את פעילות התקשורת והקיימות של חברת חיפוש והפקת הגז הטבעי אנרגי'אן, המפתחת ומפעילה בישראל את מאגרי הגז כריש ותנין.
  • עו"ד אורי לוין מונה למשנה למנכ"ל TopGRC.
  • מנדל גניווייש ימונה למנכ"ל Stor.ai.
  • פרופ' יוסי תמיר מונה ליו"ר הוועד המנהל של עמותת מטב.
  • רגב יטיב מונה לסמנכ"ל פעילות עסקית בינלאומית ב-Incredibuild.
  • אביבה בן-משה מונתה לדירקטורית בסילבר קסטל.