בוקר טוב נישמיות מונומנטליות שכמוכם. ותודה לאל שב"הישרדות" עדיין נותנים טסטות גם מהשידור בבקתה. עדיין לא סיימתי לבכות את האובדן המצער של זהר שטראוס, אם כי הצפוי (תודה למחלקת הפרומו, אכן "הדחה מפתיעה" במובן הזה שלא הייתי משערת שפשוט תספרו לי מי הולך להיות מודח) והמוצדק, יש להודות בצער (זהר, אהוב ליבי, כצופה ותיק של הפורמט היית צריך לדעת את מה שאריק אלפר כבר שכח – טינופת מוציאים רק בטסטות. בכל מקום אחר העירייה לא אוספת אותה ואתה צריך לשלם קנסות).
אבל בסדר, שטראוס ממשיך לספק את הסחורה גם במסגרת תפקידו כע' בקתה. אמנם עכשיו כולה ממוקדת באילנה "את עוד שם?" אביטל, אבל תלונות מותרות כרגע. מה שכן, אני בהחלט אשמח לדעת לאן הולך נרטיב הבקתה הזה, והאם המודחים פשוט יצטברו שם כגבב של נפולת של נמושות, עד שאילנה תיאלץ להקים איתם ממשלה גדולה יותר מזו של גנץ וביבי ולהמציא להם תפקידים רק כדי שייתנו לה להיות מלכת הבקתה.
ובינתיים בשבט איטונג הוכתר אסי לסולטן של האי, כשמצד אחד מנפנף לו רגב הוד עם ענף הדקל ומצד שני אלה "אני לא רק בלונדינית, יש לי גוונים" איילון רוחצת לו את כפות הרגליים בגיגית. כשהוא פותח חזית מול דוד דביר ומטיל וטו על הביקור שלו בבקתה, בוזגלו הולך ומבסס את המנהיגות שלו ומקרב לצלחת את הנתין הנאמן, רגב הוד.
3 צפייה בגלריה
הישרדות VIP, 23.5.2020
הישרדות VIP, 23.5.2020
שחררו אותנו מדירוג המקובלים. שבט קפרה
(צילום מסך)
חייבים להודות שאחת לכמה זמן מגיע להישרדות ישראל מתמודד שאולי לא הכיר את הפורמט לעומקו אבל האינסטינקטים שלו מובילים אותו בנתיבי האסטרטגיה. אלה האנשים שלרוב מביאים את החיים שלהם למשחק, בניגוד למה שנהוג לומר על ההבדל בין הישרדות לחיים שבחוץ. אנשים מחושבים בדרכם, שיודעים לתפעל מניפולציות ורגישים לקיומן כשהן נתקלים באחת. אסי בוזגלו הוא כזה. הוא הבין שעדיף לא להסגיר מידע לשבט השני, ומיד זיהה את מניפולציית "המשחק ההוגן" של ג'רבי. בינתיים האינסטינקט החייתי שלו הביס את האינטליגנציה של שטראוס. בין אם ההדחה שהוביל הועילה לו ובין אם לא – בכל זאת, שטראוס היה עדיין חשוב לשבט בשלב הזה ואפשר היה להשאיר אותו רדום, מה גם שהמהלך נעשה מתוך רגשי נחיתות נטו – הוא נעשה במיומנות והתנקז לבליינדסייד מוצלח מאוד.
3 צפייה בגלריה
הישרדות VIP, 23.5.2020
הישרדות VIP, 23.5.2020
השבטים לפני המשימה. עוד לא התאוששנו מההדחה של שטראוס
(צילום מסך)
מצד שני, בוזגלו לא היה צריך לעשות הרבה כדי לגרום לפרטנרים שלו להתמסר - אלה רק חיכתה לרגע שגבר כלשהו שאינו בני ברוכים ימצמץ לכיוונה; רגב לא יזהה מחשבה עצמאית גם אם היא תוציא לו תלוש משכורת; על עדי ביטי אני בכלל לא מדברת כי אובייסלי היא נספחת של אלה ושטראוס היה כל כך זחוח שאני בטוחה שהוא היה מופתע שוב כשהוא צפה בהדחה השבוע. כן, אפילו אם הוא צפה בפרומו.
אז בוזגלו הוא המרוויח העיקרי, ומי המפסיד? אם לשפוט את מערך הכוחות כרגע, נראה שזאת אלה, שאמנם הרוויחה פרוטקטור שרירי שיגן עליה מפני הנשים המסוכנות על האי שרק רוצות להאכיל אותה בתפוחים מורעלים כי היא יפה מדי, דאמיט, אבל הפסידה את הפוזיציה החשובה שלה כלשון מאזניים, שיכלה להועיל לה הרבה יותר. בפינה אחת דוד, זהר ואלינה, החברה הכי טובה שלה, ומצד שני רגב, אסי ובני ברוכים – די ברור איזה מחנה היה מעניק את סל ההטבות המוצלח יותר לה ולביטי, בת חסותה. אלא שעשרה קבין של סתימות ירדו על הפיליפינים ואלה, ברוך השם, עמדה במקום טוב בתור.
3 צפייה בגלריה
הישרדות VIP, 23.5.2020
הישרדות VIP, 23.5.2020
אלה איילון. המפסידה העיקרית
(צילום מסך)
הסיכוי היחיד של אלינה ודוד להינצל מההדחות הבאות הוא ערבוב שבטים או, להבדיל, התעשתות של אלה וביטי מההיגררות המביכה שלהן אחרי הכנופיה של בוזגלו. אבל מה הסיכוי שזה יקרה בהישרדות ישראל, המקום היחיד שבו מכנסונים הם קוד הלבוש הלגיטימי? ובקשה אחרונה להפקה: שחררו אותנו מדירוג המקובלים בכל משימה למען השם, הדחויים בכל שבט הם בדיוק האנשים שזקוקים לחסינות האישית יותר מכל, תנו להם צ'אנס.
בפרק הבא: רגב הוד ינסה לחמוס את הברזנט של קפרה, וישראל אוגלבו יוציא עליו חוזה. ראו הוזהרתם.