אחרי דחיית הופעתו עקב התפרצות נגיף הקורונה ל-7 ביוני 2021, ניק קייב הודיע היום (ב') על ביטול סיבוב ההופעות שתוכנן, ובתוך זה גם הופעתו בישראל.
2 צפייה בגלריה
ניק קייב
ניק קייב
ניק קייב
(צילום: EPA)
מהפקת המופע נמסר כי "קייב נאלץ להודיע היום על ביטול סיבוב ההופעות העולמי, אשר כלל כ-60 מופעים בחלק הראשון של המסע - כולל ישראל, ותוכנן להתחיל באפריל 2020 ונדחה עם התפרצות המגיפה לאפריל 2021. המופע, בהפקת ענק שיועדה לאצטדיונים וארנות גדולים ואי הוודאות לגבי האפשרות לקיומו ביוני 2021, גרם להנהלת האמן לקבל את ההחלטה על ביטול".
בקשר להחזר הכרטיסים נמסר מהמפיק שוקי וייס כי "כפי שנוהגים כלל עמיתנו בחו"ל, אנו פועלים לזכות את רוכשי הכרטיסים למופע שבוטל או נדחה בוואוצ'ר אשר אותו יוכלו לממש למופעים החדשים של ניק קייב, או לחילופין לכל אחד ממופעי שוקי וייס (רד הוט צ'ילי פפרס, סלין דיון, פיקסיז, מוריסי, פורטיסחרוף ומופעים נוספים שיפורסמו בשנה האזרחית החדשה).
2 צפייה בגלריה
ניק קייב
ניק קייב
ניק קייב
(getty images)
"ערכו של הוואוצ'ר למימוש בהופעה שבחר הלקוח יהיה בשווי של 110% מסכום הרכישה המקורי (כך למשל כרטיס שנקנה ב-400 שקל יעמיד לזכות הרוכש סכום של 440 שקל בוואוצ'ר). תוקפו של הוואוצ'ר יהיה 18 חודשים מיום המופע המקורי".
שוקי וייס הוסיף ואמר כי "עשרה חודשים לתוך המשבר העולמי ועולם המופעים עדיין בשיתוק מוחלט. העולם כולו, ובפרט תחום המופעים, עדיין לומד ומעריך את הנזקים, האלטרנטיבות ואת העובדה שהמגפה לא מאחורינו".
הזמר האוסטרלי, כזכור, היה עתיד להופיע בישראל בקיץ 2020, אלא שהקורונה שיבשה את תוכניותיו - והגעתו בוטלה ולבסוף נדחתה ליוני 2021. אך, כאמור, גם הופעה זו כבר לא תתקיים. זו הייתה צפויה להיות הופעתו החמישית של קייב בישראל, שהופיע בארץ שלוש פעמים בשנות ה-90 ופעם נוספת בשנת 2017.