כפי שנחשף ב-ynet, להקת הענק האמריקנית, רד הוט צ'ילי פפרס, תגיע לארץ בקיץ הקרוב ותוביל פסטיבל מוזיקה אורבני חדש בשם Funkyard. ההופעה תתקיים ב-10 ביוני בפארק הירקון - גני יהושע בתל אביב. מחיר כרטיס למופע במכירה המוקדמת יעמוד על 350 שקלים לכרטיס בדשא, 799 שקלים בגולדן רינג ו-1,100 שקלים למתחם ה-VIP. מכירת הכרטיסים לפסטיבל תיפתח היום (ב') בשעה 16:00.
1 צפייה בגלריה
רד הוט צ'ילי פפרס
רד הוט צ'ילי פפרס
רד הוט צ'ילי פפרס
(באדיבות warner music)
הלהקה שנחשבת לאחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם, תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות שלהם בקיץ הקרוב שעובר באירופה ויכלול פסטיבלים נוספים באתונה ופירנצה. רק בדצמבר עלתה הלהקה לכותרות לאחר שהודיעה על פיטוריו של הגיטריסט ג'וש קלינגהופר ועל חזרתו של הגיטריסט האגדי ג'ון פרושיאנטה - עימו ככל הנראה כבר החלו לעבוד על אלבום חדש.
פסטיבל המוזיקה החדש יכלול מלבד הופעתם של הפפרס גם הופעות נוספות שייחשפו בהמשך וכן מתחמי פעילות, שווקי אוכל, חוויות תוכן ועוד. האירוע הוא שיתוף פעולה של לייב ניישן ישראל מקבוצת בלוסטון עם המפיק שוקי וייס. ההופעה הנוכחית של הפפרס מצטרפת לאמנים אחרים שיגיעו לארץ בקיץ הקרוב כמו ניק קייב שיופיע בבלומפילד ביוני ואיירון מיידן שיופיעו שם במאי וכן סלין דיון שתופיע בפארק הירקון באוגוסט.
רד הוט צ'ילי פפרס הוקמו בשנת 1983 בלוס אנג'לס ומאז הפכו לאחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם והרווחיות עם לא פחות מ-80 מיליון מכירות אלבומים ברחבי העולם. הלהקה עברה לא מעט שינויים פרסונליים ושחררה לאורך השנים 11 אלבומים, היא הייתה מועמדת ל-16 פרסי גראמי וזכתה ב-6 ובשנת 2012 נכנסה להיכל התהילה של הרוקנ'רול. בין האלבומים המוצלחים ביותר שלהם אפשר למנות את Blood Sugar Sex Magik משנת 1991 ו-Californication האלבום הנמכר ביותר שלהם, כמו גם Stadium Arcadium משנת 2006 - הראשון שהגיע למקום הראשון באמריקה.
הלהקה הופיעה בארץ בשנת 2012 ומילאה את פארק הירקון, זאת אחרי שביטלה את הופעתה המתוכננת בארץ בשנת 2001 ואכזבה את המעריצים הישראלים. רק לפני כשנה הם הופיעו בפירמידות במצרים.