הסלמה נוספת במאבקו של אייל גולן במנהלו לשעבר בני פרץ - והפעם בעניין איתי לוי. כידוע, במשך חמש שנים ניהלו גולן ופרץ את הקריירה של איתי לוי, והפכו אותו לאחד הכוכבים הגדולים במדינה. מאז פרוץ הסכסוך בין השניים, לוי הקפיד שלא לנקוט עמדה בעד אף אחד מהצדדים, אולם בשיחות עם ליאם הפקות הבהיר כי הוא רוצה שבני פרץ יהיה זה שינהל אותו.
1 צפייה בגלריה
אייל גולן, איתי לוי ובני פרץ
אייל גולן, איתי לוי ובני פרץ
אייל גולן, איתי לוי ובני פרץ
(צילומים: ענת מוסברג, אלי סגל ושאול גולן)
לפני כחודש הוציאו גולן ולוי הודעה משותפת על פרידה ברוח טובה, אולם ל-ynet נודע כי הפרידה הזאת עלתה הרבה מאוד ללוי. על פי גורמים המעורים בפרטים, לוי רכש את הזכויות המוזיקליות על שיריו, כולל מאסטרים וחומרים נוספים, "בכשישה מיליון שקלים מחברת ליאם הפקות, וזאת ב-50 צ'קים".
גולן ופרץ היו שותפים עסקיים, כך ששישה מיליון השקלים אמורים להתחלק בין שניהם. אלא שכעת נודע כי פרץ עצמו מתנגד לעסקה שנעשתה, לכאורה, ללא ידיעתו. הדבר מפתיע במיוחד לאור העובדה שלוי, כאמור, היה ביחסים מצוינים עם מנהלו לשעבר, ואף תכנן שפרץ הוא זה שינהל אותו אחרי הפרידה מגולן. כעת ברור שהתוכנית הזו לא תצא לפועל, בעקבות התנגדותו של פרץ להסכם קניית הזכויות מגולן.
לוי מצדו, שניהל את העסקה עם עורך הדין הבכיר צח מליחי, יכול להיות רגוע משום שהזכויות על המוזיקה והניהול שלו נותרו בחזקתו, והמחלוקת הכלכלית מתנהלת כעת בין גולן לפרץ.
בימים אלה מוסיף להתנהל הדיון בבוררות בין גולן לפרץ, כשגולן מיוצג על ידי עורך הדין יוסי כהן.
רות הפקות מסרו מטעמו של איתי לוי: "אנחנו מאחלים הצלחה לכל הצדדים בהמשך דרכם המקצועית". בני פרץ מסר בתגובה: "אני לא מעוניין להגיב". מליאם הפקות נמסר: "אין תגובה".