"בית הדרקון" לא לבד: מגזין "וראייטי" מדווח כי רשת HBO נמצאת בהליכי עבודה ראשוניים על פריקוול נוסף ל"משחקי הכס" - "עלילות דאנק ואג", המבוססת על סדרת נובלות נוספת פרי עטו של ג'ורג' אר. אר. מרטין.
2 צפייה בגלריה
משחקי הכס עונה 8 פרק 4
משחקי הכס עונה 8 פרק 4
ממשיכים לחקור את השושלת שלה. "משחקי הכס"
(HBO)
לדברי מקורות, הסדרה תכיל פרקים בני שעה ותעקוב אחר הרפתקאותיהם של סר דאנקן הגבוה (דאנק) וגרסתו הצעירה של אאיגון טארגאריין החמישי (אג) - 90 שנה לפני מאורעות "שיר של אש ושל קרח", עליהם מבוססת סדרת הלהיט מבית HBO.
זו אינה הפעם הראשונה ששמו של הספר עולה כעיבוד פוטנציאלי לסדרה. עוד ב-2017, כשהחלו לצוף שמועות לגבי ספין-אופים של "משחקי הכס", נאמר כי שוקלים להפוך את "עלילות דאנק ואג" לסדרה, אולם מרטין טען כי אין להם תוכניות ללכת בכיוון הזה. זו גם תזכורת לכך שעל אף ש"דאנק ואג" בהליכי הפקה ראשוניים - זה לא בהכרח אומר שהיא תתממש ותהפוך לסדרה, ר"ע "ירח דם" בכיכובה של נעמי ווטס, שצילמה פיילוט ב-2019 ולבסוף נגנזה.
2 צפייה בגלריה
משחקי הכס עונה 8 פרק 1
משחקי הכס עונה 8 פרק 1
תתרחש 90 שנה לפני מאורעות ג'ון סנואו ודאני. מתוך "משחקי הכס"
(צילום: באדיבות HBO)
בשלב זה טרם נקשרו שמות של במאים, מפיקים, תסריטאים או שחקנים לפרויקט, ויתרה מכך, דובר מטעם HBO סרב להגיב לפנייה מטעם "וראייטי".
עד היום פורסמו שלושה ספרים בסדרת "עלילות דאנק ואג" - "האביר הלא משוח" (1998), "החרב המושבעת" (2003) ו"אביר המיסתורין" (2010) - שלבסוף אוגדו ויצאו תחת הספר "האביר משבע הממלכות" בשנת 2015. הם מתרחשים, כאמור, בתקופה שבה שושלת טארגאריין שלטה בכס הברזל וצפתה בדרקונה האחרון מת. סר דאנקן הגבוה הוא אביר לא משוח אמיץ, אך צעיר, נאיבי וחסר ניסיון. אליו מתלווה נושא כלים צעיר בשם אג, המסתיר מאדונו (ומשאר הממלכה) סוד משמעותי בנוגע לזהותו.
כזכור, בימים אלה עובדת HBO על פריקוול נוסף - "בית הדרקון", שעתיד לצאת ב-2022. בניגוד ל"עלילות דאנק ואג", "בית הדרקון" תחזור 300 שנה אחורה בזמן ותעקוב אחר עלייתו של בית טארגאריין בזמן מסעות הכיבוש של המלך אאיגון הראשון, ומאבקי הירושה המשפחתיים, שכצפוי, יוצרים מספיק מתחים כדי לפתוח מלחמת אזרחים פנימית - הידועה בכינויה "ריקוד הדרקונים".