תעשיית הקולנוע של הוליווד ממשיכה לספוג מהלומות: דיסני הודיעה היום (ג') כי תדחה את יציאת "האלמנה השחורה". הסרט, השייך ליקום הקולנועי של מארוול, היה עתיד לצאת ב-1 במאי ונדחה לתאריך לא ידוע.
בכך, "האלמנה השחורה" מצטרף לשורה של סרטים מצופים כמו "מולאן", "ג'יימס בונד: לא זמן למות", "מקום שקט 2" ו"מהיר ועצבני 9", שנדחו בשל התפרצות מחלת הקורונה ברחבי העולם, שהביאה בין היתר לשלל הגבלות תנועה וכמובן לסגירתם של בתי קולנוע.
הסרט, בכיכובה של סקרלט ג'והנסן, נחשב לראשון בשלב הרביעי של היקום הקולנוע של מארוול - זה שמתחיל לאחר מאורעות שובר הקופות "הנוקמים: סוף המשחק" ו"ספיידרמן: רחוק מהבית" - אך בעצם מתרחש בעבר. "האלמנה השחורה" הוא פריקוול, שמציג את מעלליה של נטשה רומנוף (ג'והנסן), שחוזרת למולדתה רוסיה אחרי מאורעות "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" (2016) כדי לטפל בעניינים לא סגורים מעברה כמתנקשת, ועל הדרך גם לחסל נבל-על חדש בשם טאסקמאסטר. אל ג'והנסן יצטרפו גם רייצ'ל וייס, דיוויד הארבור ("דברים מוזרים") ופלורנס פיו ("מידסומר").
1 צפייה בגלריה
האלמנה השחורה
האלמנה השחורה
"האלמנה השחורה"
עד עתה דיסני השקיעה לא מעט בקידום הסרט, כשהרגע הבולט מכולם הוא טריילר בן 30 שניות ששודר במהלך הסופרבול - ספוט שעבורו שילמו 5.6 מיליון דולר, ובתמורה זכו ל-19 מיליון צפיות ב-24 השעות הראשונות לעלייתו לרשת.