תעשיית הקולנוע במשבר חסר תקדים, אבל לא כולם מודאגים: השחקן דוויין ג'ונסון, הידוע בכינוי "דה רוק", הוכתר על ידי "פורבס" כשחקן שהרוויח הכי הרבה כסף בשנה החולפת - זו השנה השנייה ברציפות.
על פי החישוב, המתאבק לשעבר בן ה-48, הכניס בין יוני 2019 ליוני 2020 סכום עתק של 87.5 מיליון דולר. מתוכם, רווחים משמעותיים הגיעו מקולקציית הבגדים הנמכרת תחת שמו ו-23.5 מיליון דולר שולשלו לכיסו עבור השתתפותו לצד גל גדות בסרט Red Notice, שנרכש על ידי נטפליקס וטרם הופץ.
2 צפייה בגלריה
שוב בטופ. דוויין "דה רוק" ג'ונסון
שוב בטופ. דוויין "דה רוק" ג'ונסון
שוב בטופ. דוויין "דה רוק" ג'ונסון
(צילום: APA)
במקום השני ניצב ראיין ריינולדס, שמשחק אף הוא ב-Red Notice, עם הכנסות משוערות של 71.5 מיליון דולר בשנה. כוכב "דדפול" בן ה-43 הכניס מעל 20 מיליון דולר על השתתפותו בהפקה אחרת של נטפליקס, Six Underground.
עוד נמצאים ברשימה, בסדר יורד - השחקן והמפיק מארק וולברג, עם הכנסות של 58 מיליון דולר בשנה, בן אפלק, וין דיזל, השחקן הבוליוודי אקשאי קומאר - שלפי פורבס עשה את רוב הונו מפרסומות, יוצר המחזה המילטון (שעכשיו גם זכה לגרסה מצולמת), לין מנואל מירנדה, וויל סמית' (שעובד בימים אלו על המשך ל"הנסיך המדליק מבל אייר"), אדם סנדלר ובמקום העשירי, הבמאי ואמן הלחימה ג'קי צ'אן (שמנהל גם קריירה מוזיקלית יציבה).
2 צפייה בגלריה
שנה רווחית במיוחד. ראיין ריינולדס
שנה רווחית במיוחד. ראיין ריינולדס
שנה רווחית במיוחד. ראיין ריינולדס
(צילום: gettyimages)
ישנם גם השחקנים שזכו להיכלל ברשימה בשנה שעברה, אך השנה מצאו את עצמם מחוצה לה: כריס המסוורת', רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס ופול ראד. המשותף לכולם? את הונם אז הם עשו הודות להפצעתם בסדרת סרטי "הנוקמים" של מארוול.
דירוג השחקניות המרוויחות ביותר, המתפרסם בכל שנה ברשימה נפרדת, טרם פורסם על ידי פורבס.
פורסם לראשונה: 10:56, 12.08.20