זאת הייתה מועצת השבט היחידה שהיא הגיעה אליה עם ביטחון. על פניו, ליטל סמדג'ה הייתה מוגנת בברית עם הרוב. אבל אז, דווקא חברתה הטובה ביותר במשחק, אלינה לוי, גרמה להדחתה מ"הישרדות", בפרק ששודר הערב (ד').
"הרגשתי שיש לי כח, והייתי מופתעת בטירוף", היא אומרת בריאיון ל-ynet, "ההלם שלי היה כל כך גדול ולא הבנתי מי נגד מי ומה קרה שם. ראיתי את השם שלי ועדיין לא נפל לי האסימון איך הם הצליחו לעשות את זה".
5 צפייה בגלריה
ליטל סמדג'ה מודחת מ"הישרדות"
ליטל סמדג'ה מודחת מ"הישרדות"
ליטל סמדג'ה מודחת מ"הישרדות"
(צילום: אור דנון)
את מרגישה שאלינה בגדה בך? "ברור, היא בגדה בי, זה די ברור גם לשונאים שלי וגם לאוהבים שלי. היינו חברות קרובות מאוד ולא ראיתי את זה מגיע בשום שלב. 'הישרדות' גורמת לך לדמיין דברים. כל הזמן אנשים מדמיינים שם ומריצים סרטים. כנראה זה היה הסרט של אלינה. באותם רגעים הרגשתי בגידה טהורה, לא מובנת, לא מצאתי לזה סיבה גם כשהיא אמרה לי 'זה אני או את', זה לא היה הגיוני בעיניי. היא בחרה דווקא בי לבגוד. הייתי מאוד מאוכזבת, אני חושבת שבאותם רגעים של המשחק, עידן חביב הצליח לגרום לזה שהצ'אקרות שלה יעבדו לכיוון שלו, הוא עשה לה סוג של שטיפת מוח. הוא ניצל את המומנטום".
הצלחת לסלוח לאלינה? "בהתחלה לא. השוק הראשוני גרם לי לחוש בגידה, אנחנו משחקים שם מאוד לפי תחושה רגעית, אבל כשהשתחררתי רגע מההדחה, הפסקתי לכעוס. אחרי שצפיתי, אני עדיין חושבת שזה היה מהלך מיותר. את אלינה אהבתי בצורה נקייה. הייתי הולכת איתה בטוב וברע - אנשים שבלב שלי אני איתם במאה אחוז, אני לא יודעת לשחק איתם בצביעות. אם לא הייתה עושה את המהלך הזה לא הייתי מפקירה אותה בשטח. זה היה בוגדני ומיותר, הצליחו בקלות מאוד להעביר אותה צד. אני מבינה שזה משחק. אני יודעת מה קורה לנו במוח ברגעים האלה, אז אני מבינה שאלינה הרגישה משהו לא ברור, ומצאה פתח למשהו חדש".
5 צפייה בגלריה
הייתי מופתעת בטירוף. ליטל סמדג'ה ב"הישרדות"
הייתי מופתעת בטירוף. ליטל סמדג'ה ב"הישרדות"
הייתי מופתעת בטירוף. ליטל סמדג'ה ב"הישרדות"
(צילום: אור דנון)
היום אתן חברות? "היום אנחנו חברות, לא נשאר בי כעס. אנחנו נפגשות ומדברות בטלפון,יש לנו על מה לדבר ולבסס את החברות. עברנו חוויה משותפת ואנחנו בקשר טוב".
סמדג׳ה, בת 32, פרצה לתודעה לפני כעשור בתוכנית הריאליטי "היפה והחנון". מאז היא הספיקה להיכנס להיריון מבן זוגה דאז, הכדורגלן ראובן עובד, ובאמצע ההיריון החליטה לעזוב אותו בגלל שהבינה, כפי שסיפרה ב"הישרדות", שחייה יתפתחו למקום לא טוב עבורה ועבור בנה. מאוחר יותר היא נישאה בשנית, וכיום מגדלת יחד עם בעלה את שני ילדיה הביולוגיים ואת בתו של הבעל.
עוד כשהשתתפה בריאליטי הראשון שלה, סמדג'ה בלטה על המסך והפכה לכוכבת. גם ב"הישרדות" היא נחשבה לאחת הדמויות המרכזיות, אלא שלעיתים לא מהסיבות הנכונות - כך למשל בשני מקרים שבהם ויכוחים עם כדורסלן העבר עידו קוז'יקרו הוציאו אותה מכליה. "היה מקרה אחד שריכלתי ובכלל לא ידעתי שאני מצולמת כי היה מאוחר בלילה. לעולם לא אאחל למישהו למות או להיות חולה. זה נאמר בשקט. ואם הייתי רוצה לאחל הייתי אומרת פנים אל פנים. יותר מזה - אפילו לא זכרתי שאמרתי את זה".
5 צפייה בגלריה
ישראל אוגלבו, אלינה לוי וליטל סמדג'ה
ישראל אוגלבו, אלינה לוי וליטל סמדג'ה
ישראל אוגלבו, אלינה לוי וליטל סמדג'ה
(צילום: אור דנון)
ומה קרה בויכוח הקולני השני עם קוזי׳יקרו? שם נאמרו מילים מאוד קשות. "חציתי את הגבול בוויכוח עם קוז'יקרו, אני מתנצלת. הייתי צריכה להתנהג אחרת. אני חושבת שנפלתי בוויכוח הזה. הייתי צריכה להתנהג בצורה הרבה יותר מכובדת, שתהיה נעימה לכולם. בסך הכל גם אני נפגעתי וגם הצופים נפגעו ממה שהתחולל שם. אני מתנצלת, שוב. למדתי שלהבא הגבולות שלי יהיו ברורים ולא משנה באיזה מצבי קיצון אעמוד. אני רוצה להגיד שגם אני ספגתי מילים מאוד קשות, וזה מה שגרם לי להגיב בצורה הכי נמוכה שיש. אבל גם אם כאב לי, אני לא ילדה קטנה ואני צריכה לנשוך את הלשון וללכת".
איך התגובות ברחוב וברשתות? "חלק מהתגובות שאני מקבלת קשות לי ואני סופגת אותן. אבל כשמדברים על הילדים שלי - זה מרסק אותי. זה גומר עלי, זה רוע טהור. כמה שאנשים בהלם מאיך שאני התנהגתי - התגובות שאני מקבלת קשות הרבה יותר. קללות, נאצות, איחולים קשים. אנשים לקחו את זה למקום מאוד אישי. וזה רק משחק. אני גם מאוכזבת מאיך שיצאתי בחלק מהמקרים. אני גידלתי ילד לבד לפני שהתחתנתי, אז לבוא ולפגוע באימהות שלי, אני לא יודעת איך אימהות מסוגלות לזלזל בי. אני אישה חזקה, אבל לעבור את מה שעברתי שם, כאדם - הרגשתי רע. ההתמודדות שלי שם הייתה לא פשוטה, ומבחינתי הצלחתי להגיע לאיחוד למרות שזה היה מסע בלתי אפשרי. אני גאה בעובדה שהגעתי לנקודה הזאת במשחק".
כמה קילוגרם ירדת באי? "ירדתי באי 4 קילוגרם בערך. בסוף 'הישרדות' שקלתי 44-43 קילוגרם. חזרתי למשקל, ועכשיו אני מרגישה שאני יורדת עוד קצת. אני בתקופה לחוצה כזאת. זאת תקופה אינטנסיבית, גם עם הקורונה".
5 צפייה בגלריה
אלינה לוי, ליטל סמדג'ה
אלינה לוי, ליטל סמדג'ה
לא נשאר כעס. אלינה לוי וליטל סמדג'ה
(צילום: אור דנון)
הילדים שלך רואים "הישרדות"? "בשעות האלה הם ישנים. אם במקרה יצא שהתחלנו, הם המשיכו לצפות איתי. בזמן שלא הייתי, אימא שלי הראתה לבן שלי את 'היפה והחנון'. שם זה היה חיובי והוא התרגל לזה שאני בטלוויזיה. החברים שלהם מזהים אותי וילדים מאוד אוהבים אותי, ומפרגנים לו עליי. אומרים לו 'אימא שלך יפה וחמודה', אז מזל שזה מה שהם שומעים".
5 צפייה בגלריה
ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה
מקבלת מחמאות ותגובות אלימות. ליטל סמדג'ה
(צילום: אור דנון)
יש מישהו ב"הישרדות" שאת לא מסוגלת לדבר איתו גם היום? "אני מרגישה שבסופו של יום אין לי בעיה עם אף אחד, יש פרופורציות וזה משחק. יחד עם זאת, כרגע יש מתח. כשאנחנו צופים בתכנית, זה למעשה בפעם הראשונה, כמו הצופים. לא תמיד נעים לשמוע מה שאמרו עליך וזה מביא למתחים מסוימים. אבל אני חושבת שזה ברוח המשחק, ובטוחה שאחרי הגמר גם האנשים שנראו ביחסים הכי לא טובים יראו אחרת".
מה היית עושה אחרת בדיעבד? "הייתי צריכה להיות חכמה ולא צודקת. הייתי צריכה לפעול מהראש ולא מהרגש, לא לחפש צדק חברתי. הייתי מתנהלת נטו בצורה אסטרטגית ואינטרסנטית. אנחנו תמיד חכמים בדיעבד".
מי היית רוצה שיזכה? "ישראל, אסי, רגב, אלה. מי שהיה בברית איתנו".
אלינה. "לא. אני לא רוצה שתזכה".