טום קרוז לא מתעסק עם הקורונה: צילומי הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" מתקיימים בימים אלה בלונדון תחת הגבלות שונות שנועדו לשמור על חברי הצוות מפני הדבקה בנגיף. הסיכון ברור לכולם - ברגע שאחד מאנשי הצוות או הקאסט נדבק, ההפקה עלולה להיסגר לתקופת זמן, מה שיגרור הפסדים רבים להפקה ולאנשי הצוות שמתקיימים ממנה. לכן, כאשר כוכב הסרט טום קרוז הבחין בחברי צוות שמפירים את ההנחיות, הוא איבד את העשתונות והחל לצרוח וקלל אותם. ההקלטה דלפה לרשת וגם אם סגנון הדיבור שלו קשוח ומאיים, קשה להתווכח עם הדברים שאמר.
קרוז הטיח בפני חברי הצוות שהם מסכנים את כל תעשיית הקולנוע בכך שהם מפירים את ההנחיות: "בהוליווד עושים סרטים עכשיו בגללנו. בגלל שהם מאמינים בנו ובמה שאנחנו עושים. בכל לילה אני בפאקינג טלפון עם אולפנים, חברות ביטוח ומפיקים שמסתכלים עלינו ומשתמשים בנו כדוגמה כדי לעשות את הסרטים שלהם. אנחנו יוצרים אלפי מקומות עבודה. אני לא רוצה לראות את זה שוב בחיים ואם אני רואה את זה שוב אתם פאקינג הולכים מכאן".
בנוסף, השחקן דיבר על אנשים שנותרו חסרי תעסוקה עקב עצירת צילומים רבים. "אין 'סליחה'. אתם יכולים להגיד את זה לאנשים שמאבדים את הבית שלהם בגלל שהתעשייה שלנו מושבתת. היא לא הולכת לשים אוכל על השולחן שלהם או לממן את הלימודים של הילדים שלהם. עם זה אני ישן כל לילה, העתיד של הפאקינג תעשייה הזאת!"
1 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
והוא גם מסתובב עם שתי מסיכות. טום קרוז
(צילום: EPA)
"אם אני אראה את זה שוב אתם פאקינג גמורים. אני ברור? אתם מבינים את האחריות שיש לכם. סרטים מתקיימים בגללנו. אם יסגרו אותנו אנשים יאבדו את העבודות שלהם ואת הבתים שלהם וזה יפגע במשפחות שלהם. אכפת לי מכם, אבל אם אתם לא מתכוונים לעזור לי - אתם סיימתם".
זו לא הפעם הראשונה שהסרט מושפע ממגפת הקורונה והפקתו כבר נעצרה בסוף פברואר האחרון בעיצומו של הגל הראשון הקטלני באיטליה. חברי הצוות של ההפקה שהו בוונציה בתקופה כדי להכין את השטח לצילומים, אולם הם עצרו את ההפקה בגלל הסיכון הגדול. בנוסף, לפני כשבועיים דלפה תמונה של קרוז מסתובב עם שתי מסיכות, כך שהשחקן בהחלט לוקח ברצינות את המגפה.