ההשפעות הגלובליות של וירוס הקורונה לא עוצרות בתחום הבריאות, הכלכלה והתיירות, וגם עולם הבידור מתחיל להיות מושפע מהמגפה העולמית. אחרי שבכורת הסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", בוטלה בסין בגלל הוירוס, אמש (ב') דווח כי צילומי "משימה בלתי אפשרית 7" בוונציה הופסקו עקב הנחיית ממשלת איטליה לאסור התגודדויות פומביות. בעקבות ההנחיה החדשה, צוות הסרט, שאמור היה להיות במקום במשך שלושה שבועות, נשלח הביתה. בצהובונים באנגליה דווח כי טום קרוז, כוכב הסרט, נמצא בבידוד במלון יוקרה בוונציה, אולם לעת עתה לא הוצגו כל סימוכין לכך וספק אם השחקן נמצא בכלל באיטליה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"
מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"
מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"
"מתוך זהירות ושמירה על הצוות והשחקנים שלנו, החלטנו לשנות את תוכניות ההפקה לשלושת השבועות שתכננו לצלם בוונציה. במהלך הפוגה זו אנחנו רוצים להיות מתחשבים ולאפשר לצוות לחזור הביתה עד שההפקה תתחיל מחדש. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי המצב ולעבוד לפי ההוראות של משרד הבריאות והממשלה", נמסר בהצהרה מטעם אולפן פראמאונט, שמפיק את הסרט.
וירוס הקורונה התפשט ביתר שאת באיטליה, ובמדינת המגף אובחנו יותר מ-200 חולים ונרשמו שבעה מקרי מוות. בתגובה להתפשטות המחלה בוטלו משחקי כדורגל והתקהלויות בצפון איטליה. הלימודים בבתי הספר הופסקו לשבוע ומוזיאונים ותיאטראות נסגרו. גם הקרנבל המפורסם בוונציה בוטל לראשונה מזה 50 שנה. טרם ידוע כיצד הדחייה תשפיע על הסרט שאמור לצאת לאקרנים ביולי 2021.