השבועות האחרונים ב"הישרדות VIP" היו סוערים למדי וכללו אינספור עימותים בין חברי השבטים של "הישרדות VIP" - מדוד דביר ואלה אילון, דרך ישראל אוגלבו ורגב הוד, ועד ליטל סמדג'ה ועידו קוז'יקרו. עם זאת, נראה כי חלק מהשורדים גם מנצלים את התקופה על האי המבודד כדי להתבונן פנימה ולהתמודד עם הבעיות האישיות שהשאירו מאחור בישראל, ובהם עדי ביטי. ה כזכור, מצאה את עצמה בשנים האחרונות במרכזה של פרשיה שבמסגרתה אביה, רונן ביטי, הורשע במעשים מגונים ובהטרדה מינית של מעריצות שלה.
במהלך "שבוע הישרדות", שישודר בשבוע הקרוב ברשת (בימים שבת, ראשון, שני ושלישי), הזמרת בת ה-19 פותחת את הלב בפני חברה לשבט, רגב הוד, ומתייחסת לקשיים שהיא חווה. "קיבלתי עד היום הרבה פעמים בראש על זה שאני בקשר עם אבא שלי", משתפת ביטי. "אבל אין מה לעשות. אתה יודע, כמו שאומרים - משפחה זו משפחה. ואנשים אומרים, 'אני במקומך הייתי עוזב את הבית, אני במקומך הייתי מתנהג ככה…'".
2 צפייה בגלריה
עדי ביטי
עדי ביטי
עדי ביטי
(צילום: באדיבות רשת)
"הכי קל בתוך המשפחה זה להיות אחד בשביל השני, כשהכל קל וכשוורוד וכשאין שום בעיות. יותר קשה זה להישאר ביחד כשקשה. התפקיד שלי זה להיות הבת של ההורים שלי, ולהיות איתם גם כשקשה ולהיות חזקה במשפחה בשביל אנשים שאני אוהבת… כשאני אוהבת מישהו וכשאני אוהבת אנשים - אני באמת אעשה את הכל בשבילם. אני מוכנה לספוג הכל".
2 צפייה בגלריה
רונן ביטי
רונן ביטי
רונן ביטי
(צילום: יאיר שגיא)
כאמור, רונן ביטי (50) הודה כי ניהל שיחות מיניות עם נערות מקבוצת הוואטסאפ "ביטי אימפריה" שהקים. הוא אף פנה לכמה מהן באופן פרטי, בניסיון לשכנען להוריד את יישומון המסרים המיידיים טלגרם שמאפשר מחיקה מהירה של הודעות. לפי כתב האישום, ביטי שאל את הנערות אם קיימו יחסי מין, ושלח להן צילומים של עצמו מבצע מעשים מיניים. לחלקן אף הציע לבצע את המעשים בעצמן. ביטי אמר בבית המשפט כי הוא "מביע חרטה עמוקה על המעשים הלא ראויים", וביקש להתנצל בפני הקורבנות - "אני מבקש את מידת הרחמים".