בעודו שוהה בצילומי "גולסטאר אולסטאר" בברזיל, אייל גולן התמודד מרחוק עם סערה שהתחוללה בארץ בעקבות כתבה שעסקה בפרשת "משחקי חברה", שבה נחשד בקיום יחסי מין עם קטינות, אולם התיק נסגר. כפי שתועד בפרק של "אולסטאר גולסטאר", זמן קצר לאחר מכן נשלח לזמר סרטון מיוחד, בו לקחו חלק בני משפחתו וחבריו. כשהבחין על המסך בילדיו, הוא לא הצליח להחזיק את הדמעות - ופרץ בבכי. "כל החיים שלי המטרה שלי הייתה לשמח אנשים...אבל את הילדים שלי אני לא מצליח לשמח".
בפרק של "גולסטאר אולסטאר: סודות מחדר ההלבשה", תוכנית חדשה בהנחיית רז זהבי המשודרת ב-ynet וב-HOT REAL, גולן משחזר את הרגע בו צפה לראשונה בסרטון ואת התחושות שהציפו אותו. "בארץ הייתה כתבה שטילטלה את כל המדינה, ואתה לא נמצא שם כדי לתת לילדים שלך חיבוק ולהיות איתם, לקבל את האהבה מהם - וכשראיתי את השיר זה ריסק אותי. זה גמר אותי, כי עברתי שם ימים קשים מאוד".
עם הצטרפותם בהפתעה של אלין וליאם לריאיון, הם שיתפו ברצון להגן בחזרה על אביהם ועל הניסיון להסתיר ממנו את ההתמודדות שלהם עם המצב. "כשאבא רואה אותנו חלשים - הוא יכול לבכות ולהתעצבן. זה מרסק אותו", סיפר בנו.
"הילדים שלי יודעים שהם גדלו להיות ילדים של אייל גולן ואילנית לוי וזה לא דבר קל. הם גדלו לתוך זה שאנשים כל הזמן אומרים וזורקים להם דברים...המסר שלי לכל אותם אנשים שיושבים מאחורי מקלדת - תבינו שלבן אדם שאתם כותבים עליו יש ילדים בבית. אתם לא פוגעים בו - אלא בהם. אני חסין, אבל אם הם נפגעים - אני מסוגל לאבד את זה".
1 צפייה בגלריה
איין גולן עם ילדיו
איין גולן עם ילדיו
איין גולן עם ילדיו
כמו כן, גולן מגיב לנוכחותם של שותפו לשעבר, בני פרץ, והזמר איתי לוי בסרטון המדובר, ומתייחס למשבר שנוצר ביניהם מאז: "אני בן אדם שמקבל גם את הטוב וגם את הרע. בסופו של דבר, יש בורא עולם שמכוון אותי ואם הוא נותן לי רע - יכול להיות שהוא נותן לי רע שהיה יכול להיות גרוע פי מאה".
צפו בקטע מתוך התוכנית שתעלה ב-ynet ובערוץ HOT REAL ביום חמישי הבא (10 בספטמבר).