כבר יותר משנתיים שהראפר טקאשי 69 (6ix9ine) מככב בכותרות מגזיני התרבות והרכילות בארצות הברית ובעולם, ולרוב המוזיקה שלו אינה הסיבה לכך. הסערה שהוא מלבה בימים האחרונים הגיעה לשיאה אתמול (א') כאשר אתרים מעבר לים דיווחו שהראפר בן ה-24 נאלץ להימלט מהדירה שבה שהה במעצר בית מאז שחרורו המוקדם מהכלא בחודש שעבר, עקב מגפת הקורונה. לפי ההערכות, רבים ממעריציו (ויש להניח שגם אויביו) ניתחו את התמונות והסרטונים שהעלה לרשתות החברתיות בימים האחרונים וגילו את המיקום המדויק של בית המסתור שלו בניו יורק.
1 צפייה בגלריה
טקאשי 69
טקאשי 69
טקאשי 69
(צילום מסך)
זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שגם ממעצר בית טקאשי 69 מעורר פרובוקציות ואפילו שובר שיאים. בסוף השבוע האחרון הוא שחרר קליפ חדש לשיר בשם Gooba שכמיטב המסורת כולל רקדניות המתמחות בטוורקינג, ובו גם הציג לראווה את התכשיט החדש שלו - צמיד אלקטרוני שהוצמד לרגלו. תוך יממה הקליפ צבר יותר מ-43 מיליון צפיות, וקבע שיא חדש לקליפ ההיפ הופ הנצפה ביותר ביוטיוב. אגב, השיא הקודם משנת 2018, שייך לאמינם ועמד על 38 מיליון צפיות.
אבל זה לא נגמר כאן, הראפר עם השיער הצבעוני וקעקועי הפנים הבולטים שבר שיא נוסף - הפעם באינסטגרם, כשלא פחות מ-2 מיליון צופים צפו בו בשידור חי. בסרטון הוא נראה מקלל, מפאר את עצמו ומלכלך לא מעט על חברי הכנופיה שאליה השתייך בעוד הוא מגן על המעשים שהכניסו אותו לכלא. בין היתר טען שניסו לרצוח אותו ולגנוב ממנו וסיכם כי לא עשה שום דבר רע בכך ששיתף פעולה עם הרשויות. במהלך הסרטון הוא נראה מנפנף בתכשיטים יקרים ובהם תליון בצורת כריש משובץ ביהלומים אשר שווה, לטענתו, מיליון דולרים ומופיע גם בקליפ החדש. אחר כך גיבה את הסרטון בפוסט נוסף שבו הוא מחזיק ערימות של שטרות מחוץ למה שנראה כמו בית המחסה שלו. כמה מהמגיבים לא היו מרוצים מפרץ היצירתיות הזה, כינו אותו "מלשן" ואחרים הצליחו למצוא את כתובת הבית ולפרסם אותה ברשת.
למי שלא עקב אחר הקריירה הקצרה והשערורייתית של הראפר יליד ניו יורק, הנה עיקרי הדברים. טקאשי 69 הוא שם הבמה של דניאל הרננדז, הוא התפרסם לפני יותר משנתיים, לאחר שהסינגל Fefe (עם ניקי מינאז') והאלבום Dummy Boy כבשו את המצעדים בארצות הברית, מאז הגיע לרשימות הבילבורד שוב ושוב. הסגנון המוזיקלי שלו נחשב לאגרסיבי ובוטה, אולם השיער הארוך שלו צבוע בשלל צבעי הקשת, הוא מעוטר בשלל קעקועים - כולל מספר 69 גדול על המצח ונוהג ללבוש בגדים צעקניים. על אף הצלחתו המסחרית, למרבית הכותרות שלו הוא זכה דווקא במדורי הפלילים וידוע כמי שמלכלך גם על קולגות בתחום.
עוד לפני שהתפרסם הוא הודה כי ניצל נערה לקליפים רווי זימה שהעלה לאינטרנט ונידון על כך לארבע שנות מאסר על תנאי. בשנים שלאחר מכן הסתבך פעם אחר פעם כשבאחד המקרים נחטף, הוכה ונשדד בידי שלושה רעולי פנים. לפני כשנתיים נעצר והורשע שוב, הפעם בסעיפים הקשורים בין היתר להשתייכות לכנופיה, אחזקת נשק ותיכנון שוד ורצח. הוא הודה בתשעה מהסעיפים ועלול היה להישלח ל-47 שנים מאחורי הסורגים. אך הסכים להעיד נגד חברי הכנופיה שלו, Nine Trey Gangsters, שעל פי החשד הייתה מעורבת בסחר בנשים ובסמים - ועונשו קוצר לשנתיים.
בחודש מרץ השנה הגיש הראפר בקשה להשתחרר מן הכלא ולהמשיך את תקופת המאסר בבית, מכיוון שלטענו הוא סובל מאסטמה שלצד התפשטות נגיף הקורונה, עלולה לסכן את חייו. השופט נעתר וקבע שאת יתרת חמשת חודשי המאסר שלו הוא יעשה בביתו. כעת הוא כאמור, הועבר לבית אחר, שבו קרוביו מקווים שיהיה מוגן מאויביו ומתכוון לעבוד על אלבום חדש. ספק אם זה מה שימנע ממנו להגיע לכותרות שוב.