ביונסה השיקה הלילה (ו') סינגל חדש בשם Black Parade ("מצעד שחור") לרגל יום היציאה מעבדות בארצות הברית, שנערך מדי שנה ב-19 ביוני. גרסה מורחבת יותר, בת מעל לחמש דקות, שוחררה ב-Tidal - שירות הסטרימינג של בן זוגה, ג'יי זי.
הכנסותיו של Black Parade ייתרמו לקרן שהקימה ביונסה, שנועדה לחזק עסקים קטנים בבעלות אפרו-אמריקנים, הזקוקים לתמיכה כלכלית. כמו כן, באתר האינטרנט שלה הקדישה הזמרת עמוד בשם Black Parade Route, שבו היא עוזרת לקדם את העסקים הללו.
"יום יציאה מעבדות שמח! אני מקווה שנמשיך לחלוק אושר ולחגוג אחד את השני, גם בעיצומו של המאבק. אנא המשיכו לזכור את היופי, הכוח והעוצמה שלנו", כתבה בפוסט שעלה בעמוד האינסטגרם שלה. "Black Parade חוגג אתכם, את קולותיכם ואת שמחתכם, והכנסותיו ייתרמו לעסקים קטנים בבעלותם של אנשי עסקים אפרו-אמריקנים".
1 צפייה בגלריה
ביונסה
ביונסה
ביונסה
(צילום מסך, יוטיוב)
הזמרת הייתה שותפה לכתיבתו ולהפקתו של הסינגל החדש, שהוא גם השיר הראשון ששיחררה מאז תרומתה לפסקול הסרט של דיסני, "מלך האריות" ב-2019.
תאריך יציאתו של השיר מקבל משמעות כפולה: ב-19 ביוני, כאמור, נחגג ה-Juneteenth - יום לאומי המנציח את סיומה של תקופת העבדות בארצות הברית, אך השנה הוא מתקיים במרכזן של המחאות בארצות הברית נגד גזענות ולמען זכויות השחורים, שהתעוררו לפני מספר שבועות בעקבות רצח ג'ורג' פלויד.