גם אם נדמה לכם שכבר ראיתם הכול - תמיד יש עוד סדרה, סרט, ספר או אלבום שמחכים שתגלו אותם, במיוחד עכשיו, כשעולם התרבות סגור ונעול. לשם כך גייסנו את אנשי הטלוויזיה, הקולנוע והבמה הבולטים בישראל כדי שיספרו לנו מה מנעים את זמנם בתקופת הסגר הארורה הזו.
הראשון להמליץ הוא השחקן יובל סגל, שלצד קריירת התיאטרון שלו שיחק בשנים האחרונות בסדרות טלוויזיה כמו "פאודה", "נחמה" ו"בת אל הבתולה" ובסרטים כמו "אפס ביחסי אנוש" ו"מתנה משמיים".
3 צפייה בגלריה
יובל סגל
יובל סגל
"מפדל לים, גולש אם יש גלים, שוחה אם אין". יובל סגל
(צילום: ניקול דה קסטרו)
המלצת צפייה: "הסדרה 'טייגר קינג' - יש משהו בקיצוניות של ג'ו אקזוטיק ויתר הדמויות, הטירוף והצבעוניות של כל הסיפור. אהבתי. וגם את 'כנופיית ברמינגהאם' - סדרה מלאת סטייל מבחינת בגדים ומוזיקה, שחקנים אדירים ובימוי מעולה. בכלל, יש תחושה של משהו חדש באוויר מבחינת סגנון".
המלצת האזנה: "אני מאוד אוהב מוזיקה ישראלית - כנסיית השכל, פורטיסחרוף, שלומי ברכה, אריק איינשטיין ועוד. אני נוהג לשמוע אותה כשאני מפדל לים על האופניים".
המלצת קריאה: "'לבד בתיאטרון המוות' של טרי הייז בהוצאת עליית גג. ספר אדיר בז'אנר המתח, אבל לא טיפוסי. וגם: 'יונה ונער' של מאיר שלו. אמנם לא קראתי אותו בתקופת הסגר, אבל אני ממליץ עליו מאוד".
● רוצים לקרוא פרק מהספר "לבד בתיאטרון המוות"? לחצו כאן
3 צפייה בגלריה
לבד בתיאטרון המוות טרי הייז
לבד בתיאטרון המוות טרי הייז
"לבד בתיאטרון המוות" מאת טרי הייז
(עטיפת הספר)
3 צפייה בגלריה
יונה ונער מאיר שלו
יונה ונער מאיר שלו
"יונה ונער" מאת מאיר שלו
(עטיפת הספר)
והמלצה לסיום - איך להירגע בזמן הסגר? "אני מפדל כל בוקר לים, גולש אם יש גלים ושוחה אם אין".