בזמן שחגית מ"האח הגדול" התארסה לאלמוני שהרים עבורה מסוק ואז דמעה כש"התחתנה עם אוויר" כהגדרתה, בערוץ ממול של קשת החזירו אתמול (שבת) את הגרסה שלהם לאגדת "הם חיו בעושר ואושר" , להלן העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון". ואם שירי ולירן, הזוג הבלתי אפשרי מהעונה הקודמת שרק על הזיווג שלהם הייתי מפטרת את שלושת המדענים שהתאימו ביניהם, חזרו לגור יחד ולא כחלק מקמפיין קידום לעונה החדשה - אז מי אנחנו שלא ניתן צ'אנס לעוד סיבוב?
"חתונה ממבט ראשון" רק מתחילה בחתונה, למרבה המזל. המנה העיקרית מגיעה אחר כך, ואם יורשה לי שוב, מדובר למעשה ב"אח הגדול" של הזיווגים - שני אנשים זרים נכנסים למערכת יחסים אינטימית ואנחנו צופים בהם כשהם משליכים האחד על השנייה וההיפך את כל השריטות והתסביכים שהורישו להם ההורים שלהם והאל הטוב. מהחופה הם מזנקים בהליך מזורז לירח דבש ומגורים משותפים ל-42 יום, עוברים דרך כל הריבים הרגילים של זוגות, עוצרים לנוח בטיפול הזוגי ומשלימים בחודש וקצת הספק שנהוג לצבור בחודשים ארוכים. אז למרות שזה נשמע כמו שידוך של פעם - משחר ההיסטוריה אנשים למדו לאהוב את האדם שהם נתקעו איתו לנצח, ולהם אפילו לא היה מטפל זוגי צמוד - מדובר בתהליך מאוד יעיל ומתאים לרוח הזמן.
3 צפייה בגלריה
חתונה ממבט ראשון
חתונה ממבט ראשון
עריכה אפקטיבית ופחות מייגעת מהקודמת. "חתונה ממבט ראשון"
(צילום מסך, קשת)
אולי מכיוון שהפרק הראשון הוקדש לשני מזווגים בני חמישים פלוס, שאלה לא הנישואים הראשונים שלהם, העונה הזאת נפתחה עם קצת פחות קלישאות חתונה, קצת יותר פרספקטיבה ובעיקר עם ניסיונות של הקרובים לשני המותאמים להוכיח שמדובר באנשים צעירים ברוחם שרק רוצים לרקוד, וציפיות ריאליסטיות יחסית. הלוואי ושניהם יצליחו להתגבר על הבררנות שלהם ולעשות פאן ביחד, כל עוד ברור לכולם שלצוואה הם לא נכנסים.
גם הפעם שלושת המטפלים עמדו וחיככו ידיים מסביב לשולחן סנוקר והודו בהתרגשות לכל המתנדבים לניסוי ש"הפקידו בידיהם את החיים שלהם" (בואו תגזימו עוד קצת), תוך שהם מתעלמים מהסטטיסטיקה העגומה של שתי העונות הקודמות. למרבה המזל דובי ואריק, שני המשודכים הראשונים והמקסימים בדרכם, הביאו משהו נעים ומפוכח יותר לסיפתח וגם העריכה השתכללה - עריכה צולבת אפקטיבית ופחות מייגעת מבעונות קודמות.
3 צפייה בגלריה
חתונה ממבט ראשון
חתונה ממבט ראשון
הולכים לעשות פאן - אבל לא נכנסים לצוואה, כן? דובי מ"חתונה ממבט ראשון"
(צילום מסך, קשת)
הפורמט אומנם אמור ללמד את בני הזוג שלא לשפוט אחד את השני, לפחות לא בהתחלה, אבל זה כמובן לא מחייב את הצופים ואנחנו נשפוט אותם בהזדמנות הראשונה (ובינתיים נשפוט את קשת: השארתם אותנו עם חצי חופה ביד? אין לכם בושה??). יש לי תחושה שאפילו אם העונה הזאת תתמקד רק בדובי ואריק (ב"מסע המשוגע והאמיץ שלהם", אליבא דמדענים), יש לה סיכוי להמריא, ואני כבר לא יכולה לחכות לאייטמים בכיכובם במדורי הרכילות.
3 צפייה בגלריה
חתונה ממבט ראשון
חתונה ממבט ראשון
בקרוב במדורי הרכילות. אריק מ"חתונה ממבט ראשון"
(צילום מסך, קשת)