הרולינג סטונס הפתיעו הערב (ה') מעריצים רבים מסביב לעולם עם שחרור סינגל חדש, Living In a Ghost Town - היצירה המקורית הראשונה של הלהקה מאז שנת 2012.
הלהקה המיתולוגית, שפעילה כבר קרוב ל-60 שנים, מוכיחה שהיא רלוונטית מתמיד בשיר שנשמע כאילו הוא מתייחס ישירות למציאות הנוכחית, בה רבים מעבירים את ימיהם בבדידות בצל נגיף הקורונה, אם כי חברי הלהקה טוענים שהם החלו לעבוד עליו כבר ב-2019.
בהצהרה שפרסם סולן הרולינג סטונס, מיק ג'אגר, הוא סיפר כי "ההרכב הקליט חומרים חדשים לפני שההסגר החל, והיה שיר אחד שחשבנו שיהדהד בזמנים שבהם אנו חיים. סיימנו לעבוד עליו בזמן הבידוד והנה הוא לפניכם".
גיטריסט הלהקה, קית' ריצ'ארדס, הוסיף: "התחלנו לעבוד על הקטע לפני יותר משנה בלוס אנג'לס, כחלק מאלבום חדש, ואז קרה מה שקרה. מיק ואני החלטנו שצריך לעבוד על השיר הזה ממש עכשיו".
2 צפייה בגלריה
ג'אגר בהופעה של הרולינג סטונס
ג'אגר בהופעה של הרולינג סטונס
ג'אגר בהופעה של הרולינג סטונס
(צילום: AFP)
בשיר מתאר ג'אגר כיצד הוא מרגיש כמו רוח שחיה בעיר רפאים: "החיים היו כה יפים, ואז כולנו ננעלנו". הוא מתאר מצב כאוטי והתמוטטות חברתית, ומייחל לרגע בו המצב יחזור לקדמותו. בקליפ הנלווה לשיר מצולמים רחובות ריקים ונטושים בערים מרכזיות בעולם, לצד צילומים של חברי הלהקה בעודם מקליטים את השיר באולפן.
בראיון לרגל יציאת השיר שקיימו ג'אגר וריצ'ארדס עם אפל מיוזיק, חשף הסולן כי כתב אותו תוך עשר דקות בלבד: "הוא לא נכתב לעכשיו אבל הוא כן נכתב על מצב שבו אתה תקוע במקום שהיה מלא חיים וכעת הוא כבר לא כזה". ג'אגר עוד הוסיף כי הוא הסכים שיש לשחרר את השיר, אך ביקש לשכתב אותו מעט כך שיתאים למציאות הנוכחית.
זאת לא תשומת הלב היחידה שהרולינג סטונס קיבלה השבוע: בשבת בלילה הלהקה השתתפה בקונצרט התרמה שאותו אצרה ליידי גאגא, בו גויסו יותר מ-127 מיליון דולר עבור צוותי הרפואה בעולם ונפגעי נגיף הקורונה. בקונצרט השתתפו אמנים רבים, בהם גאגא עצמה, אלטון ג'ון ופול מקרטני, אך ההופעה שבה שרו חברי הרולינג סטונס את You Can't Always Get What You Want הייתה המדוברת מכולן.
2 צפייה בגלריה
הרולינג סטונס
הרולינג סטונס
הרולינג סטונס במופע ההתרמה
(צילום מסך)