בתקופה שבה הסבת מקצוע היא דבר שבשגרה, גורי אלפי מגלם ב"הטבח" (yes) את נמרוד, איש משפחה ועובד הייטק, שכורע תחת מחויבויות אפרוריות ומחליט יום אחד לעזוב את העבודה הנוחה אך שוחקת לטובת עבודה במסעדת שף מצליחה. הבוס החדש שלו הוא השף דורי (גל תורן) - כוכב זורח בשמי הקולינריה, כריזמטי, רווק וכל מה שנמרוד לא. העתיד נראה ורוד עבורו, עד ששף צעיר בן טיפוחיו (טום אביב) מוכתר כדבר החם הבא ודורי מתחיל לחשוש למעמדו. היחידה שיודעת איך להרגיע אותו היא שותפתו לעסקים, אסנת (רותם סלע), שלא מתרגשת משיגעונותיו החולפים ומהווה עוגן בחייו.
כשדורי מתחיל לטפח מעגל אנשים קרוב וחדש הוא מבחין בנמרוד, מעין עוף מוזר במסעדה שלו, ובשרה (יעל אלקנה), טבחית יפה ומוכשרת שמציתה אש חדשה במטבח השוביניסטי והבוטה. החברות המתחממת בגזרה של שרה ונמרוד מתחילה ליצור מתח, בייחוד לאור היותו נשוי, והדרמות מתחת לאפו של דורי במסעדה רק מתחזקות כשאסנת מודיעה על עזיבתה ורצונה להתקדם בחייה - צעד שמערער אותו ואת תוכניותיו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הטבח"
מתוך "הטבח"
מתוך "הטבח"
(צילום: רן מנדלסון, באדיבות yes)
"הטבח", שנוצרה על ידי ארז קו-אל ואורית דבוש, צולמה במטבח של מסעדת הרברט סמואל, כשחלק מהעובדים המצולמים בה הם טבחים ועובדי מטבח אמיתיים, כמו מיכאל אהרוני, בנו של ישראל אהרוני. עוד משחקים בסדרה גיתית פישר, רומי אבולעפיה, דורון צברי ועומר עציון. בספטמבר האחרון זכה גל תורן על תפקידו בה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הסדרות של ברלין.
"הטבח" תעלה הערב (ה') ב-yes VOD וב-STINGTV.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הטבח"
מתוך "הטבח"
מתוך "הטבח"
(צילום: רן מנדלסון, באדיבות yes)