סרט ההמשך של "בוראט" עלה בסוף השבוע האחרון לאמזון פריים, וכצפוי הוא הצליח לעצבן את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. "מבחינתי הוא קריפ", אמר הנשיא על הבמאי והשחקן הבריטי-יהודי סשה ברון כהן, בשיחה עם עיתונאים.
על פי הדיווח ב"קול אמריקה", רשות השידור של הממשל האמריקני, הנשיא התייחס גם למקרה שבו הוא עצמו נפל קורבן למתיחה של הקומיקאי. "לפני שנים, אתם יודעים, הוא ניסה למתוח אותי, ואני הייתי היחיד שאמר 'אין מצב'", טראמפ סיפר. "הוא בחור צבוע, ואני לא חושב שהוא מצחיק".
2 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן
סשה ברון כהן
סשה ברון כהן
(AP Images)
טראמפ התייחס כנראה למפגש שלו עם עלי ג'י, אחת מהדמויות הידועות של סשה ברון כהן, בשנת 2003. במסגרת תוכנית הסאטירה שלו, הקומיקאי פגש לשיחה מצולמת את טראמפ - אז עוד איש עסקים - וניסה לשווק לו רעיונות עסקיים מופרכים, כמו "כפפת גלידה", שאמורה להגן על היד מפני גלידה מטפטפת. טראמפ קטע את הריאיון, ואמר לאחר מכן ל"ניו יורק טיימס": "חשבתי ברצינות שהוא מפגר".
סשה ברון כהן לא נותר אדיש להערות האחרונות של הנשיא בעניינו, וצייץ את תגובתו בטוויטר. "דונלד - אני מעריך את יחסי הציבור שאתה עושה ל'בוראט' בחינם. אני מודה, גם אני לא חושב שאתה מצחיק. אבל עדיין, כל העולם צוחק עליך". הוא הוסיף כי טראמפ יצטרך לחפש עבודה אחרי ה-20 בינואר, היום שבו המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן אמור להחליף אותו בבית הלבן, אם ינצח בבחירות לנשיאות.
מלבד אותו מפגש משונה עם עלי ג'י, לנשיא טראמפ יש סיבה נוספת לזעום על סשה ברון כהן. במהלך הסרט החדש, רודי ג'וליאני, עורך דינו של טראמפ ומהאנשים המקורבים אליו ביותר, מופיע בסצנה מביכה במיוחד, שמככבת בימים אלו בכותרות בארצות הברית, רגע לפני הבחירות לנשיאות.
2 צפייה בגלריה
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
(Amazon Studios)
במהלך המתיחה, ג'וליאני פוגש את טוטר, בתו של בוראט, בגילומה של השחקנית מריה בקאלובה. היא מציגה את עצמה כעיתונאית, ממש כמו אביה, ובמסגרת ריאיון שהם עורכים, היא וג'וליאני עולים יחד לחדרה בבית המלון. כשהם לבדם, ג'וליאני נשכב על המיטה, ומניח את ידיו באזור חלציו. טוטר ניגשת להסיר ממנו את המיקרופון, וברגע הזה בוראט, כלומר סשה ברון כהן, מתפרץ לחדר וצועק: "היא בת 15, היא מבוגרת מדי בשבילך". כאמור, ג'וליאני לא היה מודע לכך שהסיטואציה מתועדת במלואה.