קרול בסקין, משתתפת תוכנית הדוקו "טייגר קינג", זכתה בקרב משפטי מול הנמסיס שלה ג'ו אקזוטיק והיא תקבל לידיה את הפארק שהיה בעבר בבעלותו של ג'ו. לפי החלטת בית המשפט, בסקין תקבל לידיה את שטח הפארק שנמצא באוקלהומה, שמאוכלס בטיגריסים ובעוד חיות אקזוטיות, והיא תקבל שליטה על כמה מבנים שבשטח וכלי רכב.
2 צפייה בגלריה
קרול בסקין
קרול בסקין
קרול בסקין
(צילום: יח"צ)
שתי הדמויות הצבעוניות היו במרכז תוכנית הדוקו "טייגר קינג" שעלתה בנטפליקס וזכתה להצלחה גדולה. היריבות בין בסקין לג'ו אקזוטיק החלה אחרי שבסקין, פעילה לזכויות בעלי חיים ומי שהקימה עמותה ובית מחסה לטיגריסים, יצאה נגד הפארקים של ג'ו אקזוטיק, שמגדל טיגריסים וחיות אקזוטיות לצרכי שעשוע. לדבריה, האחרון פוגע בזכויות בעלי חיים ויש לסגור את הפארקים שלו לאלתר. אקזוטיק להבדיל טען כי הפארקים שלו מהווים מקלט לבעלי החיים שלו וכי הוא מטפל בחתולים שלו באהבה גדולה. בנוסף, הוא האשים את בסקין ברצח בעלה שנעלם יום אחד ולא שב.
תחילה השניים נהגו להתקוטט ולהכפיש אחד את השני ברחבי הרשת, אולם היריבות עלתה שלב כאשר ג'ו אקזוטיק שכר רוצח שכיר לרצוח אותה בתמורה ל-3000 דולר. בימים אלה הוא יושב בכלא אחרי שנידון ל-22 שנות מאסר באשמת ניסיון רצח, הריגה של חמישה טיגריסים ומכירת גורי למורים.

2 צפייה בגלריה
ג'ו אקזוטיק עם נמר
ג'ו אקזוטיק עם נמר
ג'ו אקזוטיק עם נמר
(צילום: Netflix)
לפי החלטת השופט, שטח הפארק, שנמצא כרגע בבעלותו של ג'ף לואו, שותפו העסקי לשעבר של ג'ו אקזוטיק, יעבור לידיה של בסקין תוך 120 יום.