הסדרה האהובה "חברים" זכתה אמש (ג') למחווה יוצאת דופן, כשאחד מפרקיה שוחזר באמצעות ה"זום" על ידי קבוצת שחקנים שחורים - יוזמה אותה הוביל ארגון לעידוד הצבעה בשם When We All Vote.
מנחת האירוע הייתה גבריאל יוניון ("מעודדות צמודות"), והקאסט כלל בין השאר את סטרלינג קיי. בראון ("החיים עצמם") ואוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש"), שרק לפני מספר ימים זכתה באמי על תפקידה ב-Mrs. America.
2 צפייה בגלריה
חברים חידוש עידוד הצבעה
חברים חידוש עידוד הצבעה
"חברים" - העיבוד המחודש
(צילום מסך)
מלבד בראון, שלוהק לתפקיד של רוס, ואדובה ששיחקה את פיבי, השתתפו במחווה גם ריאן מישל ביית' ("החיים עצמם") שגילמה את רייצ'ל, איישה הינדס ("מוקד 911") בתפקיד מוניקה, קנדריק סמפסון ("לא בטוחה") כג'ואי, וג'רמי פופ ("הוליווד") כצ'נדלר. גם שיר הנושא של הסדרה, I'll Be There For You, זכה לגרסת כיסוי בביצוע סינתיה אריבו ("הארייט").
הפרק ששוחזר הוא The One Where No One's Ready האיקוני מהעונה השלישית, בו רוס מנסה לגרום לחבריו להגיע בזמן לאירוע חשוב ופורמלי במוזיאון, וג'ואי לובש את כל בגדיו של צ'נדלר זה על זה על מנת לנקום בו על כך שהחביא את כל תחתוניו.
2 צפייה בגלריה
מתוך שיחת הזום
מתוך שיחת הזום
מתוך שחזור הפרק של "חברים"
(צילום מסך)
בעת שידור הפרק המשוחזר, הוא זכה לחשיפה רחבה בטוויטר כשהשחקנים, כמו גם מעריצים רבים של הסדרה, שיתפו אותו - ובהם גם כוכבת הסדרה "סקנדל", קרי וושינגטון.
הסדרה "חברים", שחגגה בשנה שעברה 25 שנה לעלייתה, הייתה אחת הסדרות הנצפות ביותר בשנות ה-90 ונותרה פופולארית עד עצם היום הזה, אך גם זכתה לביקורת רבה על כך שלא הציגה יותר שחקנים שחורים ואסייתים.
חבריה המקוריים היו אמורים לחזור לפרק איחוד חד פעמי מטעם HBO - אך התפרצות הקורונה שיבשה את התוכניות והיוזמה נדחתה למועד לא ידוע. המעריצים זכו לנחמה קטנה כשג'ניפר אניסטון התאחדה עם קורטני קוקס וליסה קודרו בטקס האמי שנערך השבוע.