ניקולס בראון, המוכר מתפקידו כבן הדוד גרג בסדרה המוערכת "יורשים" של HBO, יגלם את דמותו של אדם נוימן הישראלי בסדרת טלוויזיה חדשה על WeWork, כך דווח אתמול (ד') ב"הוליווד ריפורטר". בראון ישמש גם כמפיק בפרויקט החדש, המבוסס על ספר שייצא לאור בקרוב מאת כתבי "וול סטריט ג'ורנל" אליוט בראון ומורין פארל.
2 צפייה בגלריה
ניקולס בראון
ניקולס בראון
ניקולס בראון
(AP Images)
חברות ההפקה צ'רנין אינטרטיינמנט ואינדיוור קונטנט רכשו את הזכויות להפקת סדרת טלוויזיה המבוססת על הספר, והן מתכננות גם לצלם סרט דוקומנטרי המבוסס עליו. אף רשת עוד לא לקחה תחת חסותה את הפרויקט, אולם לא מן הנמנע כי תהיה זו HBO, שבסדרה שלה התגלה בראון. טרם פריצתו לתודעה בסדרה "יורשים", בראון כיכב בכמה סרטים והופיע בתפקידי אורח בסדרות טלוויזיה כמו CSI ו"חוק וסדר".
הספר וסדרת הטלוויזיה המבוססת עליו, יגוללו את סיפור עלייתה ונפילתה של אימפריית הסטארט-אפ של נוימן, שבשיאה, שווייה הוערך בכמעט 50 מיליארד דולרים. בראון ופארל עקבו אחר סיפורה של החברה במשך שנים, והספר שכתבו ייצא לאור בהוצאת פינגווין רנדום האוס.
2 צפייה בגלריה
אדם נוימן נואם
אדם נוימן נואם
אדם נוימן
(צילום: רויטרס)
לא מדובר בפרויקט הראשון שעוסק בנושא. בשבוע שעבר הודיע התסריטאי זוכה האוסקר, צ'ארלס רנדולף, כי יכתוב תסריט על WeWork. הפרויקט הקולנועי הזה יופק בחסות אולפני יוניברסל וחברת ההפקות של ג'ייסון בלום. בנוסף, חברת ההפקות קאמפייר, עובדת על סרט דוקומנטרי נוסף על החברה.
את WeWork הקימו ב-2010 נוימן ומיגל מקלבי. מוקדם יותר השנה היא הוערכה בשווי של 47 מיליארד דולר, אך הנפקתה הציבורית בוטלה בשל חשש המשקיעים מהערכת שווי מנופחת. בהמשך, ערכה ירד מתחת ל-10 מיליארד דולר, נוימן התפטר וכעת קיים חשש שהחברה תפשוט רגל, אף שקיבלה חבילת סיוע של חמישה מיליארד דולר מסופטבנק, המשקיעה העיקרית שלה, שגם השתלטה עליה.