אחרי תקופה ארוכה של שקט במישור המקצועי, ג'סטין ביבר חוזר עם סדרת הדוקו Justin Bieber: Seasons שעוקבת אחר יצירת אלבומו הראשון מזה ארבע שנים ותשודר ביוטיוב. הפרק הראשון ישודר בפלטפורמת הסטרימינג ב-27 בינואר ופרקים חדשים ישודרו בכל שני ורביעי.
הסדרה תלווה כאמור את יצירת אלבומו החמישי והראשון מזה ארבע שנים ותקדם את סיבוב ההופעות של ביבר בשנת 2020 הכולל 45 מדינות בארצות הברית. כזכור, ביבר ביטל את ההופעות האחרונות של סיבוב ההופעות העולמי האחרון שלו בשנת 2017, אותו סיבוב שבמסגרתו גם הגיע לישראל. הסדרה שבה ביבר משמש כמפיק בפועל תחשוף גם את חייו הפרטים של הכוכב לצד אישתו הטרייה היילי ותכלול ראיונות איתה ועם חברים קרובים של ביבר.
לפני כשבוע, בערב חג המולד, ביבר שחרר סרטון ובו חשף מול 123 מיליון עוקביו באינסטגרם את האלבום החדש Yummy, קטעים מתוך הסינגל החדש שנושא את אותו שם ואת סיבוב ההופעות לשנת 2020. רק לפני כמה חודשים הוא שיתף פוסט חושפני באינסטגרם ובו חשף כי הוא סובל מדיכאון והשתמש בסמים בצעירותו, אך טען כי התקרב לדת מאז נישואיו ושינה את חייו לכיוון טוב יותר, "העונה הטובה בחיי".
1 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
(צילום מסך)
הבחירה של ביבר ביוטיוב אינה מקרית, זו הפלטפורמה שדרכה הוא התגלה כשהחל לעלות סרטונים אליה אי שם בשנת 2007. כיום לחשבון היוטיוב של הזמר הקנדי יש 48 מיליון עוקבים ומעל 20 מיליארד צפיות לכלל הסרטונים המופיעים בחשבון. אין זו הסדרה הראשונה המבוססת על מוזיקה בפלטפורמת הסטרימינג, אומנים אחרים שיתפו פעולה איתה כמו מארק רונסון ואריאנה גרנדה, הופעותיה של קולדפליי בירדן שודרו בה בלייב וכך גם הופעות של טיילור סוויפט ואחרים.